Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Woocommerce + Stripe] Grå inaktive betalinsfelter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Panik :(

Jeg har en lille webshop med to digitale produkter.

Som overskriften indikerer bruger jeg Woocommerce integreret med Stripe.

Jeg har selv sat det hele op, og fik det da også til at virke indtil i dag. Det har ellers virket ubeklageligt og ordrer og betalinger er gået perfekt igennem.

Indtil...

... at jeg modtog en besked fra en dame, som ikke kunne betale i går aftes.

Nu virker det ikke længere. Jeg har ikke pillet ved noget siden dengang det virkede, så det er meget mystisk.

Jeg slettede hele Woocommerce i min panik her tidligere i dag, og prøvede at sætte det hele op fra bunden igen. Men det virker stadig ikke. Når man kommer ind på betalingssiden, er felterne hvor kreditkortoplysningerne skal tastes ind, grå og inaktive.

Jeg er også slettet mine produkter i processen (voldsomt frustrerende og ærligt).

Jeg har lige lavet et test produkt på denne side, som viser problemet IRL, hvis der er nogen der vil prøve det af. 

http://christianoyendam.dk/product/hej/

Stripe er i test mode lige nu, så prøv at lægge produktet "hej" i kurven og se hvad jeg mener.

Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe, ellers som har stødt på problemet tidligere.

Mvh

Christian

Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Som du kan se i din backend, har jeg lige testet din checkout med et test visa dankort - og uden problemer.

Har du prøvet at teste det nuværende setup fra et andet device (mobil, anden computer etc)?

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  DanApp Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Har lige gennemført en ordrer i Firefox browser - fungerede fint.

Har også gennemført en ordre på iPad.

Vh Martin

Fra København K
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for det og tak for hurtigt svar :) Det er virkelig mystisk det her. Nu går det hele sgu igennem uden problemer igen. Hele dagen har jeg kæmpet med det, og så kommer det tilbage helt af sig selv... Mærkeligt, mærkeligt, mærkeligt. Ville godt vide, hvad der var galt.

Har slettet hej-produktet, men den her er oppe nu: http://christianoyendam.dk/product/kickstarterpakken/

Men det ser sgu ud til det virker. Nu skal jeg bare have sproget tilbage på dansk igen. Hvilket er mærkeligt, fordi at inde i loggen i Woocommerce, står der at det valgte sprog er dansk. Har du oplevet det før?

Fra København K
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

og nu re directer den til 404 hvis man i forvejen har et produkt i kurven: http://christianoyendam.dk/tak-2/ 

Det er ikke så smart, når jeg ikke har nogen direkte "butik" side, men kun sælger gennem salgssider... Hmm

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  DanApp Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du installerer Woocommerce, får du mulighed for at vælge sprog. Det er et af de første vinduer der dukker op med valg af valuta, fragt osv.

Du kan evt. prøve at fjerne Woocommerce, og så geninstallere - så skulle du gerne kunne se valgmuligheden for sprog.

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  DanApp Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tømme din browsers cache.

Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  DanApp Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten... jeg har lige tilføjet 2 produkter, uden problemer.

Fra København K
Tilmeldt 7. Mar 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke på dansk. Har prøvet at geninstallere flere gange og vælge dansk, men det stod den allerede på. Kan man manuelt overføre en dansk sprogfil over FTP måske?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe virker ikke hvis du ikke har ssl sat op.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)