Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nummerplade opslag på reservedels-webshop!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 16
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som har kendskab til hvordan man får integreret nummerplade opslag på sin hjemmeside? Jeg driver en webshop der sælger reservedele, og jeg tror at denne optimering vil sætte fart på salget.

Det skulle gerne være sådan at kan indtaste sin nummerplade, hvorefter systemet finder bilen og den specifikke model, og alle de produkter der passer til netop den model.

Og samtidig skal man kunne vælge modellen ud fra en drop-down, såfremt den ikke kan genkende nummerpladen (i tilfælde af omregistrering eller hvad ved jeg).

Kan det laves?

Hvordan kan det laves?

Er der nogen der har et bud på hvem jeg skal have fat i for at få det lavet?

Jeg har ikke råd til de helt store udgifter for optimering endnu, da jeg er ganske nystartet - men jeg håber der kan findes ud af et eller andet.

På forhånd tak :)

Er du også træt af dyre værkstedsregninger?

www.restec.dk - Autoreparationer | Reservedele | Service

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle reservedele skal registreres til hvilken biltype de kan bruges til. Hver del kan bruges til flere biler. Når man laver opslaget på nummerpladen så skal du finde ud af hvilken biltype det er og ud fra den finde alle de reservedele der passer til. Det er meget simpelt når hele datamodelen er på plads.

Alle programmører kan lave den slags da det er "børnelærdom" :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte her med at se hvad det koster at få adgang til opslag http://datahub.virk.dk/apps/nummerplade-api-json-rest-api-til-nrplader og http://www.nummerpladeapi.dk/. Herefter er det et spørgsmål om at der bygges et plugin til din hjemmeside som tilbyder opslag ( med captcha ). Det største arbejde ligger nok i at mappe dine reservedele til bil mærkene med mindre du kan finde en lign. api eller data dokument som kan igen kan kodes sammen.

Sådan rent teknisk vil det være en smal sag at implementere sådan et setup.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)