Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adresse til virksomheder

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i den situation at jeg har et par selskaber der skal have ny adresse. Jeg bor i sverige så de kan ikke have adresse der og de SKAL have adresse i danmark. Er der nogle der kender steder hvor det vil være billigt at have den liggende? Jeg modtager ingen post (tror at det er 2 breve på 3 måneder) på dem og det er kun for at gøre EogS tilfredse. Jeg har ikke lyst til at betale 500 kr pr selskab per måned for det og er sikker på at det kan findes billigere et sted.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Jeg er i den situation at jeg har et par selskaber der skal have ny adresse. Jeg bor i sverige så de kan ikke have adresse der og de SKAL have adresse i danmark. Er der nogle der kender steder hvor det vil være billigt at have den liggende? Jeg modtager ingen post (tror at det er 2 breve på 3 måneder) på dem og det er kun for at gøre EogS tilfredse. Jeg har ikke lyst til at betale 500 kr pr selskab per måned for det og er sikker på at det kan findes billigere et sted.

Du har for lidt detaljer....................................... not saying anything else.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans2:

Niels Henriksen:

Jeg er i den situation at jeg har et par selskaber der skal have ny adresse. Jeg bor i sverige så de kan ikke have adresse der og de SKAL have adresse i danmark. Er der nogle der kender steder hvor det vil være billigt at have den liggende? Jeg modtager ingen post (tror at det er 2 breve på 3 måneder) på dem og det er kun for at gøre EogS tilfredse. Jeg har ikke lyst til at betale 500 kr pr selskab per måned for det og er sikker på at det kan findes billigere et sted.

Du har for lidt detaljer....................................... not saying anything else.

Spøjst svar (.......) For lidt detaljer? Virker da som et ganske validt spørgsmål.

Jeg kan desværre ikke selv hjælpe på spørgsmålet, men tror nok der er nogle steder som er billigere end 500 kr. pr. måned.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans2:
Du har for lidt detaljer....................................... not saying anything else.

Du mener?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ignorer Hans2 - han sidder bare og spammer indlæg - og ER anmeldt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Ignorer Hans2 - han sidder bare og spammer indlæg - og ER anmeldt

Godt - var lige i gang med at indgive anmeldelse selv.

Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger det samme som Hans2. Du har sku ikke nok detaljer kammerat! Og Fru.Hartmann du er hermed anmeldt for spam, dit indlæg har INTET med tråden at gøre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

MajsenIVS:

Siger det samme som Hans2. Du har sku ikke nok detaljer kammerat! Og Fru.Hartmann du er hermed anmeldt for spam, dit indlæg har INTET med tråden at gøre.

Så blev der vidst oprettet en ny profil hva? <3

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt så... kan vi lige få tråden tilbage på rette spor for ellers må jeg tage min moderator hat på. 

Jeg kommer gerne med flere oplysninger hvis det ønskes og mit spørgsmål er helt valid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Godt så... kan vi lige få tråden tilbage på rette spor for ellers må jeg tage min moderator hat på. 

Jeg kommer gerne med flere oplysninger hvis det ønskes og mit spørgsmål er helt valid.

Korrekt.

Prøv evt. at høre hos La Oficina på Frederiksberg.

Held og lykke.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)