Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ekstrem lave priser på tryksager!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag det kære Amino folk,

Grundet en ny fantastik aftale med vores leverandør af tryksager, kan vi tilbyde markedets laveste priser på tryksager. 

Skulle du finde en pris der er billigere, så slår vi yderlig 10% af prisen.

Det eneste du skal gøre for at bestille er at sende en mail til info@trykcontent.dk med det du ønsker at bestille - skulle der være nogen tryksager du søger, som ikke er på listen her under, så fortvivl ikke, send os straks en mail, og du har et tilbud inden for 15-30 min. 

Fragten er 59,- og det er uanset ordremængde, dog også det eneste gebyr, der vil blive pålagt prisen. 

Vi har lidt tekniske problemer med vores hjemmeside, men arbejder på at få det løst hurtigst muligt, så det er muligt at bestille tryksager den vej igennem.

Vi hjælper også gerne med det grafiske, prisen for vores design starter fra 395,- eks. moms for et visitkort design. 

Rigtig god weekend!

VISITKORT:
500 stk. visitkort med tryk på en side inkl. vandlak trykt på 300 g. offset papir til 178,- eks. moms.
500 stk. visitkort med tryk på begge sider inkl. vandlak trykt på 300 g. offset papir til 279,- eks. moms.

FLYVERS:
1000 stk. A6 flyvers med tryk på en side inkl. vandlak trykt på 135 g. papir til 210,- eks. moms.
2000 stk. A5 flyvers med tryk på en side inkl. vandlak trykt på 135 g. papir til 369,- eks. moms.

POSTKORT:
1000 stk. A6 postkort med tryk på en side inkl. vandlak trykt på 280 g. chromosul-papir til 409,- eks. moms.
1000 stk. A5 postkort med tryk på en side inkl. vandlak trykt på 280 g. chromosul-papir til 710,- eks. moms.

SKRIVEBLOKKE:
50 stk. A5 limede skriveblokke med tryk, trykt på 80 g. papir og 25 ark. i hver til 358,- eks. moms.
50 stk. A5 limede skriveblokke med tryk, trykt på 80 g. papir og 50 ark. i hver til 435,- eks. moms.

BREVPAPIR: 
1000 stk. A4 brevpapir med tryk på en side trykt på 90 g. offset papir til 186,- eks. moms.
5000 stk. A4 brevpapir med tryk på en side trykt på 90 g. offset papir til 492,- eks. moms.

HÆFTER:
50 stk. A5 hæfter med 8 sider tryk på alle sider, trykt på 90g. papir 1.270,- eks. moms.
200 stk. A5 hæfter med 8 sider tryk på alle sider, trykt på 90g. papir 1.422,- eks. moms.

Skulle I have nogen spørgsmål sidder vi klar på telefon 6146 0562 og er klar til at hjælpe jer.

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del forespørgsler, så lister vi lige nogle flere priser.

KUVERTER:
1000 stk. M65 uden rude trykt på 80 g. offset papir 425,- eks. moms. 
1000 stk. M65 med rude tryk på 80 g. offset papir 475,- eks. moms.

BANNER:
1 stk. PVC banner med tryk på en side, 100x50 cm. trykt på 500 g. pvc i mat til 185,- eks. moms.

MAPPER:
100 stk. mapper i A4 med tryk på for- og bagside på 300 g. papir til 963,- eks. moms.

PLAKATER:
100 stk. A2 plakater med tryk på en side og trykt på 135 g. papir til 258,- eks. moms
250 stk. A1 plakater med tryk på en side og trykt på 115 g. papir til 827,- eks. moms.

Husk leder I efter andet end overstående så skriv straks til os, og du har svar indenfor 15-30 min. 

Há en fantastisk søndag!

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man nøjes med mindre en 1000 flyers? Skal bruge flyers men 1000 er lige i overkanten.

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan du sagtens - send en mail til info@trykcontent.dk med den størrelse og det antal du skal bruge, så sender vi fluks et tilbud retur.

God aften!

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Laver i også klistermærker og streamers (konturskåret)? Hvornår er jeres webside oppe at køre?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det kan du tro vi gør - du må meget gerne sende en forespørgsel til info@trykcontent.dk, så skal jeg sørger for at der hurtigt blive regnet et tilbud til dig.

Vi arbejder på højtryk omkring vores hjemmeside, dog har vores leverandør af siden haft nogle tekniske problemer, så jeg tør ikke at lægge hovedet på blokken og komme med en dato, desværre. 

Men vi kan stadig sagtens behandle en ordre for dig.

God aften!

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 30
Fra  GK Media Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Kan i hjælpe her

2844.Peak virksomhedsprofil.pdf

Hej Aminoer

Vi står og skal igang med en markedsføringkampagne, hvor vi skal bruge en business flyver (Kampagne flyver) samt en virksomedsprofil, til udsendelse per email. Flyveren skal være i salgsøjeme og bruges til at "sælge" Peak, og virksomhedsprofilen skal være informativ.

Business flyeren skal indeholde kort text der beskriver Peak i flg punkter, hvem, hvorfor, hvordan og priser, samt nogle usp'er der tiltrækker. Det skal være et frisk design, der udstråler seriøsitet, professionalisme, power, styrke, etc.

Virksomhedsprofilen skal være elegant, simpel og professionel.

Vi søger en med grafisk flair, og sans for godt design, samt forståelse for at kunne tiltrække kunder via ovenstående. Hvis du mener du har kompetencerne og tiden til at udarbejde ovenstående, så send mig endelig en mail eller pb, hvor du skriver  hvad du kan, hvordan du vil udføre opgaven samt hvorfor vi skal vælge dig, samt dine referencer.

Jeg har vedhæftet vores nuværende profil, som er hjemmelavet og aldrig er blevet brugt, men inspiration til text kan findes der. Der kan også findes inspiration fra www.peak-marketing.dk samt www.salgsmoeder.dk 

Min mail er kjo @ peak-marketing.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har sendt dig en mail :)

God dag!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge nogle visitkort - sætter du et op for en ?

Hvis prisen er ok, skal jeg bruge et par tusinde 

mvh

jesper

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Vi kan opsætte dit visitkort for 395,- eks. moms.

Hvor mange skal du bruge, og er det med tryk på en eller to sider, så skal jeg straks regne et tilbud til dig.

Forsat god dag!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)