Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit domænenavn er næsten blevet hugget!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TJposten@gmail.com:
et par år siden registreret et domænenavn som jeg længe har forberedt

Ja, men hvad nu hvis vedkommende havde samme problem, hvor vedkommende brugte et par år på at forberede sig, dog uden at købe domæne.

Så kig indad og du skulle nok bare ha' været smart at købe domæne med og uden bindestreg, så der er kun én som har lavet fejl, og det er dig.

Når det så er sagt, så handler det vel ikke så meget om et domænenavn, men mere om indhold, aktivitet osv. så du skal da ikke være bange for at der er en side som har samme navn bare med bindestreg.

Glem alt om klage hos DK hostmaster, advokater osv. det er en dårlig start på en virksomhed. Brug din energi på dit projekt, og ikke så meget på andre har næsten samme domænenavn

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jer der har brugt tid på mit indlæg.

Som jeg læser svarene, - må jeg acceptere handlingen og så åbenbart nu stoppe med at betale min årsafgift på mit domænet. Desværre giver det ikke mening - synes jeg - at fortsætte min ide' i MIT domæne navn. Det vil give alt for mange komplikationer.

Dette var mit første projekt og ja - jeg har åbenbart været naiv. Skulle åbenbart have registreret alle de mulige kombinationer af domænenavnet som muligt.

Har overvejet at tage kontakt til banditterne og kræve rimelig kompensation for tyveriet, men det nytter nok ikke....

Jeg må videre over stepperne - og tænke nyt.

Venlig hilsen

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

TJposten@gmail.com:

Mange tak for alle jer der har brugt tid på mit indlæg.

Som jeg læser svarene, - må jeg acceptere handlingen og så åbenbart nu stoppe med at betale min årsafgift på mit domænet. Desværre giver det ikke mening - synes jeg - at fortsætte min ide' i MIT domæne navn. Det vil give alt for mange komplikationer.

Dette var mit første projekt og ja - jeg har åbenbart været naiv. Skulle åbenbart have registreret alle de mulige kombinationer af domænenavnet som muligt.

Har overvejet at tage kontakt til banditterne og kræve rimelig kompensation for tyveriet, men det nytter nok ikke....

Jeg må videre over stepperne - og tænke nyt.

Venlig hilsen

Vi kan godt bytte, en bandit har købt "mit" domæne og kræver 38.000€(280.000 DKK) for det.

Så velkommen til klubben.

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Av! Det lyder godt nok dyrt!

Endnu en domæne haj der er på spil?

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da fest. Det er da en sjat!!

Nej jeg havde egentlig bare i tankerne, at man burde have dækket sine omkostninger i form af årsafgift og så en lille tort-erstatning...

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

TJposten@gmail.com:

Hold da fest. Det er da en sjat!!

Nej jeg havde egentlig bare i tankerne, at man burde have dækket sine omkostninger i form af årsafgift og så en lille tort-erstatning...

Ja det er lidt mere end jeg gider at bruge på et domæne lige nu, så jeg har bare arbejdet uden om problemet.

Hvis din ide er god og dit produkt endnu bedre, så skal du ikke lade andre skubbe dig tilbage! Slå igen og slå dem ihjel(deres virksomhed).

Så kom igang, lad ikke det her stoppe dig!

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

TJposten@gmail.com:
Jeg må videre over stepperne - og tænke nyt

Argh, come on - hvis der ikke skal mere til at du dropper projektet efter et par års forberedelse, så skal der godt nok ikke meget til at slå dig ud.

Hvad vil du gøre i fremtiden, hvis der er andre som køber et domæne som er tæt op af dit, lukker du så hjemmesiden ?

På med boksehandskerne og kom videre med projektet - igen det handler jo ikke kun om et domænenavn, det handler mere om indhold

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TJposten@gmail.com:
Har overvejet at tage kontakt til banditterne og kræve rimelig kompensation for tyveriet, men det nytter nok ikke ....

Som sagen står nu er det nærmest dig der er ved at "stjæle" deres ide, da de jo kom først. Så du har helt ret i at "det nytter nok ikke"

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare fordi du har haft en ide i mange år og ikke gjort noget ved den, har du da ikke krav på det domæne de andre har købt.

så ville der jo aldrig blive udviklet noget online.

tusindvis har jo en eller anden ide, de aldrig får realiseret.

Hvad  skulle de teoretisk betale kompensation for?

Det du kan gøre, er at kontakte dem om et års tid og tilbyde dem, at købe dit.

Men så skal du se at få langt noget content op, ellers kan de meget nemt få domænet overdraget via dk-hostmaster.

Lige nu blokere du jo bare for andres brug, når du ikke anvender det.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TJposten@gmail.com:

Hold da fest. Det er da en sjat!!

Nej jeg havde egentlig bare i tankerne, at man burde have dækket sine omkostninger i form af årsafgift og så en lille tort-erstatning...

Er du seriøs med den holdning? Hvad giver dig ene ret til et domæne, når du ikke en gang bruger det?

Og dit domæne fås idag i så mange varianter, at du kan købe dig fattig, hvis du vil have alle kombinationer, .de, .dk, com, .net. .guide, .guru, .info osv...

Hvis du giver op pga af så lidt, så er det næppe selvstændig, som du bør være, for der venter mange meget større udfordringer i fremtiden, som får det her til at minde og ingenting...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)