Jeg betaler det samme til Adwords men får færre og færre nye kunder. En mulig forklaring finder jeg, når jeg ser, hvordan min kone navigerer på Nettet. I det, hun tror er browserens adresselinje starter hun med at taste adressen på den hjemmeside, hun vil hen til. Google er hurtig til at foreslå hende den rette side, som hun så vælger - tror hun. For nu laver Google så et opslag og som ventet kommer den side, hun søger op som øverste forslag, så den klikker hun på, og så når hun frem og tænker ikke mere over det, men hjemmesideejeren har så lige betalt Google 10-20 kr. eller mere for at hjælpe hende med navigationen. Tilbage til min hjemmeside, som er en webapplikation med mange brugere, der dagligt logger ind. Hvis en brøkdel af dem navigerer på samme måde som fruen gør, og jeg betaler 10-20 kr. hver gang, så er det mildest talt ikke godt. Hvad skal man gøre ved det? Kontakte pressen? Jeg ved det ikke, men jeg er begyndt at kigge mig om efter andre muligheder. Er der nogen, derude, der har erfaringer med facebook som annonceplatform? (Vores webapp henvender sig til virksomheder, men medarbejderne er brugerne). Eller andre ideer? (PS: Jeg er ikke til SEO-optimering) |
Hej pc-gram,
Jeg har potentielt en kniv-skarp adwords-mand, som jeg kan spørge, om han vil kaste et blik på din kampagne, hvis du ønsker? :) Kan være at han har et par fif til hvordan din kampagne kan blive bedre?
Ps. Det skal selvfølgelig ikke koste dig noget! :) "Så længe at det ikke er den helt store optimering vi er ude i?"
Vh,
Meal4U.dk