Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udnyttelse af spildtid, ansatte og tid havdes ide søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par synshaller, men der er meget spildtid når der ikke er kunder. så jeg tænker på en forretnings ide til noget som de ansatte kan lave i mellem syn i vente tiden. det skal nævnes at auto rep eller lignede ikke er tilladt når man har bilsyn.

nogle ideer ?

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo et godt spørgsmål, men først og fremmest handler det vel om, hvilke kompetencer i ellers besidder? :) 

Må I heller ikke lave dækskifte f.eks? 

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Det er selvfølgelig et godt spørgsmål, som er relevant og svært at besvare uden at have det store indsigt i forholdene.

Du kan prøve at vurdere hvad I har af ressourcer. Både materielle og menneskelige. Altså hvilke materielle ting har I til rådighed, som kan bruges - og hvilke kompetencer og menneskelige ressourcer har I til rådighed. 

Mange ser på hvad man har ved hånden, hvorefter man vurderer på hvad man kan gøre med det. 

Jeg håber, at du finder på en god løsning.

Med venlig hilsen

Sebastian Kania

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med bilpleje, indvendigt/udvendigt?

Aircon service

Foliebetrækning

Rustbehandling

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i kender tidspunkterne hvor der er stilletid? Kunne man evt. lave nogle tilbud på 40-50% rabat på syn i det tidsrum? Så spreder i også kunderne bedre ud over hele dagen, da der er mange som ikke kan eller vil tage fri fra arbejde for at syne sin bil.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen, jeg synes du skal informere dine medarbejdere om situationen, og lade dem komme med et oplæg til hvad I kan tage ind af andre opgaver. På den måde vil du få mest tilfredse og engagerede medarbejdere, og dermed en bedre indtjening

Andelsbolig.nu

Klaus Folmann

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lidt svær eftersom i ikke må fortage jer noget på køretøjerne(af åbenlyse årsager).

Uden at kende placering og størrelse af hallerne, vil det så ikke være muligt at have syn i hal 1 og værksted i hal 2? Så lukker synshallen og synsmanden går ind på værkstedet og arbejder der.

De kompetencer har du jo til stede i alle timerne.

Hvis kompetencerne er til det kan dine medarbejder jo også yde telefon support i mellemtiderne, for det er jo meget let at slå en telefon til og fra. På den måde kunne du tilbyde denne service til andre virksomheder som har brug for fagfolks support til en lave pris... :)

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:

Den er lidt svær eftersom i ikke må fortage jer noget på køretøjerne(af åbenlyse årsager).

Uden at kende placering og størrelse af hallerne, vil det så ikke være muligt at have syn i hal 1 og værksted i hal 2? Så lukker synshallen og synsmanden går ind på værkstedet og arbejder der.

Der opstår en økonomisk interesse i, at synsmanden finder fejl på køretøjet, hvis synsmanden har en virksomheden next door der kan udbedre det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)