Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter brevkasse - Kan jeg besvare dit spørgsmål? (GRATIS)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er, 

Nu er det snart ved at være tid til ferie for mit vedkommende. Tanken om at løfte foden fra speederen i et par uger - lyder ikke alt for fristende i mit hovedet - men familielivet skal jo passes :-) 

Nok om det, jeg har i den anledning tænkt lidt på hvordan jeg kan bidrage mere til ligesindet iværksættere - jeg har skrevet en række emner op på min liste og var egenligt igang med at lave en god handlingsplan for blog/video indlæg - og jeg begyndte at tænke på - hvad er egenligt mest relevant. 

Derfor tænkte jeg på en lidt anden indgangsvinkel - en gammeldags brevkasse i Blog form. 

Du er meget velkommen til at sende spørgsmål/idéer til emner du vil have besvaret på: brevkasse@jannikhansen.co.uk

Du kan læse mit blogindlæg vedr. vidensområder etc her

Hvis du har en forretning - eller en forretningsidé, som du gerne vil have vendt - så kan du også skyde den afsted - så vil jeg forsøge at komme med mine bedste bud på hvordan du kan optimere din forretning - eller måske dreje den hen på en anden del af dit markede. 

HUSK - AT GØRE OPMÆRKSOM PÅ OM DU VIL STÅ FREM MED NAVN ELLER ANONYM. Hvis du står frem med navn, kan du naturligvis få et link til din blog

Skyd endeligt løs - så jeg får lidt at lave i ferien :-) 

De bedste iværksætter hilsner

Jannik

(direkte email: jh@jannikhansen.co.uk

PS: Du undre dig måske over hvorfor jeg lige poster i "Teknik, hosting og e-handelsløsninger" - men det er her min største passion er - så derfor mener jeg at den nok rammer bedst :-) Men offline spørgsmål er også velkommen - det er blot ikke mine spidskompetancer. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)