Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hvordan jeg kommer i kontakt med Senior-Iværksættere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her på Amino debatten som har en ide om hvordan jeg kan komme i kontakt med nogle Senior-Iværksættere.

Jeg har kontaktet Ældresagen, Senior Erhverv, Ehvervsstyrelsen, LinkedIn og Facebook. Men jeg har kun fået kontakt til tre Iværksættere.

De Senior-Iværksættere jeg ønsker kontakt til, er primært dem som har startet deres virksomhed, efter de er gået på pension eller er gået på efterløn. Det ser ud til at de er meget svære at finde frem til.

Jeg vil gerne i kontakt med Senior-Iværksætterene, for at udføre en interviewundersøgelse for at undersøge forskellene mellem det typiske billede af en Iværksætter - yngre person, 25-40 år som er foretagsom, udadvendt, iderig og villig til at knokle for sin idé døgnet rundt, og så Senior-Iværksætteren.

Jeg er ved at afslutte en Diplom Uddannelse på UCC i Psykologi. I mit afgangs speciale har jeg tænkt mig at fordybe mig i den voksende gruppe af Senior-Iværksættere. Det er et område som meget få har viden om. Der findes faktisk meget lidt viden om Senior-Iværksættere.

I håb om at nogle har en god ide eller har kontakter i netværket kan jeg kontaktes på e-mail: matzen@operamail.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Google fortæller, at Ældresagen havde lavet en undersøgelse. Vil de ikke hjælpe med, hvem de har undersøgt?

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

tak for dit svar. Ja, der er lavet et par undersøgelse på området og jeg har bla. kontaktet Ældresagen. Det har givet mig respons fra to Iværksættere. Jeg vil bare gerne have lidt flere at interviewe.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)