Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sløv start

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alle

Jeg har designet og lavet denne shop : www.womens-shop.dk for en kosmetolog jeg kender. Shoppen forhandler kosmetikprodukter og den tiltænkte målgruppe er trendy udearbejdende kvinder 30-50 år.

Shoppen har været kørende siden 1. december, der er masser af besøg og søgemaskinerne begynder efterhånden at finde shoppen, MEN salget kunne være bedre !!!

Så gode råd efterlyses ---hvad er godt og hvad er skidt, og frem for alt hcad kan gøres anderledes ???

Med venlig Hilsen,,,,og godt nytår til alle iværksættere

Max Rogild

www.maxr.dk

 

 

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Max

 

Jeg synes udmiddelbart at siden er flot dog kunne der ændres lidt på et par ting. For mig som bruger falder det i øjenene at

  • Skriften er for lille og der er nok lidt for meget skrift her og der. "Keep it simple"
  • Farvetonerne kunne være bedre. Fx bryder jeg mig ikke så godt om det lyseblå til venstre og den helt hvide baggrund sammen. Måske kunne der arbejdes lidt med det. Dog skal det siges at jeg synes rigtig godt om bannerne som virker professionnelle og flotte i farverne.
  • Du kunne også bruge en vandret række med links i stedet for der kunne er en lodret liste til venstre.
  • Lav et par tilbud eller rabatter som er iøjnefaldende. Fx  2-5 % for medlemmer(så kan du også sende emails til medlemmerne om nye produkter)
  • Tror også at målgruppen måske skal tydeliggøres en smule mere.
  • Se evt. på konkurrenten www.med24.dk og se om du kan få lidt inspiration. 

Det er blot min mening. Håber du kan bruge det til noget:)

 

Venlig hilsen Kristoffer 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Siden kan ikke vises!

For mig er det en killer - jeg vender uhyggeligt sjældent tilbage til en side som fejler i min browser - så det skal du i hvert fald ordne - den skal være super stabil :-)

Held og lykke

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS pinligt....så sender man siden til vurdering, også er den ikke oppe ØV.

Men tak for for du nævnte det- har straks taget kontakt til udbyderen SCANNET som arbejder på sagen.

Du har ret den -skal bare være der første gang. (Til Scannets retfærdighed skal lige nævnes at uppetiden har været 100% den første måned ....indtil NU,

Beklager ulejligheden til ALLE dem der har forsøgt.

Jeg smider lige en mail når den er oppe igen

 

Mvh

Max Rogild

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skullen shoppen være kørende igen-Scannet beklager nedbruddet *s*

Max Rogild www.maxr.dk
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

For små bogstaver gør siden en lille smule uoverskuelig. I menuen bør teksten også være større - og ikke understreget, men måske blive fed når man står på den side menupunktet viser.

For mange farver gør siden mindre troværdig _ prøv f.eks. at trykke på tilbud - så har du lyseblå, lilla, grøn og gul i en pærevælling - det er ikke godt.

Jeg kan godt li' at du lokker med fragtfri efter 500 kroner - gælder det også efter 1/1 når Postdanmark presser livet ud af webshopperne med højere fragt?

Jeg gik ikke ind på så mange produkter, men under Bauman synes jeg der er for lidt tekst - du skal have lige så meget på for hvert produkt som denne side har: http://www.birgiteriksen.dk/index.php?page=Hudpleje_produkter (ledte bare på google og tog den første der viste hvad jeg mener, kender ikke siden i øvrigt) Igen er det Bauman jeg har kigget på.

Hvis klinik chili har noget med denne shop at gøre - og det kunne jeg ikke umiddelbart se, kunne det være fint at designet på de to sider ligner hinanden - det er nemlig flot på chili :)

Jeg synes shopdesign skal stå nederst i stedet for i menuen - selvom du har gjort det gratis, er det for selvpromoverende - se hvor diskret Ronni har gjort det på www.nordjyskfest.dk - han har placeret redweb helt nederst - diskret, men ikke utydeligt.

Kan du ikke putte alt det du har under info, under en undermenu der folder sig ud? Du kan kalde den "det med småt" - de links fylder bare ufatteligt for meget.

Dejlig nem købsprocedure, men du mangler "skriv dit telefonnummer og din adresse bliver automatisk udfyldt" - den de har på interfloras hjemmeside :)

God arbejdslyst :-)

Mette

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Begge

Mange tak for gode råd, jeg vil give jer ret i de fleste ting (selv om det ikke huer mit designerhjerte at sætte fonstørrelsen op..så har jeg dog gjort det *s*)

Jeg har forsøgt at ændre lidt å farvene, og slået nogle af infomenuerne sammen. Med hensyn til de korte tekster er det kun ved .dr,Baumann det er gældende (det er et lille restparti som udgår, ved øvrige produkter er der masser af infotekst)

Systemet giver ikke umiddelbart mulighed for at fjerne understregningerne under links...ja det ville være meget bedre.

Jeg håberhelhedsindtrykket er blevet bedre, og Alle er selvfølge meget velkommen med råd og kommentarer

Max

Max Rogild www.maxr.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)