Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er siteground.com scam

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej!

Leder efter en webhost til min nye blog. Havde besluttet at anvende siteground.com, men har nu læst en hel del på nettet om at det er scam og at man ikke skal give dem sine kreditoplysninger. De ligger helt i top på trustpilot, så ved ikke hvad jeg skal tro.. Nogle der har erfaring med dem? Ville vælge dem fordi man kunne installere alle de wordpress plugins man ville og supporten var helt i top (næsten for god til at være sand). Nu overvejer jeg at anvende Unoeuro eller meebox i stedet for. Håber I har nogle gode råd :-)

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Har meget gode erfaringer med unoeuro

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimie,
kender ikke til dem du nævner, men jeg er personligt meget glad og tilfreds med 
meebox, med et godt Cpanel.


Held og lykke med at finde din udbyder.

Mvh. Per Eckert

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere sites liggende på siteground.com og ser dem ikke som et scam. Deres kvalitet ligger i samme dur som WPengine. Mine hovedsites ligger også hos siteground.com

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :-)

Er der ubegrænsede muligheder for installation af wordpress plugins hos jeres udbydere? Bruger meget tid på at finde den rette webhost, da jeg ikke vil til at flytte min side senere.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt siteground.com igennem flere år. Har kun godt at sige, så du behøver ikke at frygte dem.

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tror jeg vælger Siteground :-)

Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

unoeuro har 1-click installation af wordpress. Går ud fra at man kan installerer de plugins man ønsker.

Tilmeldt 14. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kimie

Valgte du siteground? leder nemlig også efter en ny host og havde tænkt at prøve siteground.

Var de det du forventede?

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv brugt Siteground i en længere periode. Kan helt klart anbefales, og de har en rigtig god chat og support afdeling 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)