Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til import af csv fil i prestashop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fået en csv fil med produkter fra en af mine leverandører, men jeg har lidt problemer med at importere den. Der er ca. 4000-5000 varenumre, men den vil kun importere ca. 1200 af dem. Jeg har prøvet at splitte csv filen men den vil stadigvæk ikke importere alle varenumrene. Jeg fik en instruktion med på hvordan jeg skulle importere filen, men jeg kan bare ikke få det til at virke. Håber der er en som han hjælpe.

Skal lige siges at jeg bruger Prestashop 1.6.1.4

Mvh

Kim

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Undrer mig lidt at hvis jeg nøjes med at importere 100 produkter ad gangen, så går det fint nok, men så snart jeg prøver med flere produkter, så vil det ikke lykkes. 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan muligvis skyldes noget execution time på din server. Prøv at høre din hostudbyder omkring hvad den ligger på.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv haft kæmpet med samme problem.
Min løsning var at køre min shop på min egen pc via wamp. Du kan samtidig sætte execution time op i .htaccess filen.

Når alt er importeret uden at den går i stå så smider man shoppen op på serveren igen.



Mvh
Dennis

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er lidt for teknisk for mig. Må nok have fat i en der kan hjælpe. Men vil lige tage fat i min udbyder og høre om de kan hjælpe.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du stadig ikke har fundet en løsning, kan du overveje at købe det modul, jeg har lavet til import i PrestaShop.

/Kjeld

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)