Tak for dit input. Jeg er enig I at man kan komme langt med Facebook og LinkedIn - egen erfaring er at kontakter på LinkedIn er langt bedre til at dele vores indhold med deres eget netværk, modsat Facebook.
Jeg synes at det er en rigtig god idé med små animationsfilm med forskellige aktuelle budskaber. Det vil jeg bestemt tage til eftertanke.
Nu kan jeg umiddelbart se at du sidder som et advokatkontor - har du selv annonceret på sociale medier? I så fald, har du kunne mærke et øget salg derigennem?
Tak for endnu et spændende input. Jeg vil sige at den idé virker rigtig oplagt - vi deltager i mange netværksbegivenheder med 100 - 400 deltagere (B2B). Nu hvor du har god indsigt i de forskellige bureauer rundt om i landet, kender du en portal el. lignende hvor man kan se en oversigt over forskellige begivenheder som NextM.
Generelt finder jeg det besværligt at finde relevante begivenheder på tværs af netværksgrupper eller regionale tilbud ved en normal google-søgning. Der bør næsten være en portal der samlet alt rundt om i landet.
Jeg selv kender en juridisk virksomhed, der ønsker at lave events rundt om i landet, hvor de snakker om rettigheder ift. tekst, billeder og video. Vi har leget med tanken om at det kunne være relevant også at lave et oplæg om digital markedsføring.
Jeg kender desværre ikke til en portal/liste hvor man kan få det overblik - men jeg kunne sagtens forestille mig at bureauoversigten.dk kunne udbygges med event info. Det passer jo fint med temaet for mit site.
For at få kunder i butikken, er du nødtil at gøre disse opmærksom på, at de har et behov for jeres service. Der er Adwrods og lignende næppe den rette metode, derimod er noget så classic som Content Marketing effektivt, især hvis det gælder et latent behov.
Jeg har for længe siden skrevet omkring det, og du kan læse indlægget her. Det vil helt sikkert også virke effektivt for jer, fordi I har mulighed for at kombinere det med cases, tal og fakta...
David, jeg tænkte nemlig også at det kunne passe rigtig godt til jeres site. Jeg glæder mig til at se hvad der kommer til at ske mit din portal fremadrettet.