Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning/tips om større synlighed modtages m. kyshånd

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  FilmFront ApS Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Vi ønsker at øge fokus på salg, hvorfor Google Adwords er oplagt. Efter noget tid på Google Trend og Adwords kan vi se, at mange af de søgeord vi selv vil vælge, ikke bliver benyttet hyppigt, og ret usandsynligt vil generere flere klik. Derfor er vi ret interesseret i at høre hvad I måske ville søge på (måske er vi blevet beskadiget af fagtermer Smile), hvis i skulle finde vores service.

Kort fortalt er der tale om et design og animationsbureau, FilmFront ApS, der primært laver animationsfilm B2B (målgruppe kan godt være B2C). Vi er væsentlig billigere end mange andre konkurrenter på det Nord- og Midtjyske marked, og leverer stadig produktioner af høj kvalitet.

Vi er egentlig også interesseret i at høre om hvad I har af erfaring når det kommer til salg B2B. Vi finder det lidt nytteløst at markedsføre os på ex. Facebook, YouTube (instream) etc., eftersom at de færreste der færdes på de kanter står og mangler en animationsvideo. Smile

Jeg glæder mig til at høre jeres input til nogle af de ting vi pt. går og bakser med. 

Venlig hilsen
Louis L.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Louis

Det vil vi da gerne hjælpe jer med. Vi kan tilbyde jer at lave en søgeordsanalyse, men jeg tror at vi burde starte lidt før det og kigge lidt på jeres Markedsføringsstrategi, således at i kan få gang i noget B2B - denne strategi bør jo også danne udgangspunkt for søgeordsanalysen.

Men giv mig et kald på 30531351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com - så kan vi tage en snak om jeres udfordringer

//Morten

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louis,

B2B salg er på nogle områder ikke meget anderledes end B2C salg. Husk at i sidste ende er det mennesker du kommunikere med - og med en ydelse som jeres ville jeg faktisk tro at YouTube kunne være et oplagt medie?

Jeg mener også at have læst at mange B2B virksomheder faktisk har succes med at lave 'retargeting/remarketing' på Facebook, så folk der har været inde og se på jeres site, bliver mindet om det på Facebook om aften når de sidder i sofaen? https://www.facebook.com/business/learn/facebook-ads-website-custom-audiences

Derudover så husk de gyldne SEO regler om at få så mange til at linke til jeres site som muligt: Gamle kunder, Posts på forums (Amino), Design blogs, Tutorial sites omkring animation osv. Inbound links vil altid skabe værdi (med mindre det er købte links), så sørg for at spred rygtet om jer og jeres website.

Tilslut vil jeg da lige nævne at i på 5 minutter kan GRATIS oprette jeres bureau på mit site: http://www.bureauoversigten.dk/

Med venlig hilsen

David

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  FilmFront ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Tak for svar. Jeg giver lyd, hvis det skulle få interesse.

Venlig hilsen
Louis L.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  FilmFront ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære David,

Tak for et interessant svar. Du har ret i at retargeting nok ikke er en dårlig idé. Jeg selv synes dog at Facebook er ved at være så fyldt med reklamer, at ens eget let drukner i mængden - også når man skiller sig ud fra mængden. I sidste ende er det også lige meget hvad jeg synes, hvis det er der kunderne er :-) Jeg er dog interesseret i at høre om du eller andre er begyndt at lægge mærke til andre annoncerings-metoder end dem vi ser dagligt på Facebook, YouTube, Instagram etc.

Jeg vil derudover sige, at det lyder spændende med din portal. Jeg kan se at det er en Beta, og vil af interesse gerne høre hvad jeres videre planer med det er? :-)

Venlig hilsen
Louis L.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louis,

Ja det er stadig i Beta, da jeg stadig arbejder på en del features og funktioner. Mit mål i første omgang er at gøre det så nemt som muligt at finde et burau der matcher ens behov.
Imodsætning til Googel vil jeg tilfører et redaktionelt element til søgning.

Hvis det bliver en sucess kan konceptet, i princippet, gentages til andre brancher. Så nu må vi se hvad det ender med. 😀

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  FilmFront ApS Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ihvertfald rigtig spændende ud. Jeg har signet vores firma op.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Jeg har stor glæde af Facebook og Youtube - der kommer de fleste af mine kunder fra. Så det kunne I måske også forsøge jer med. Jeg synes i hvert fald ikke, det er noget, man skal udelukke helt. Som der også bliver sagt i denne tråd, så er B2B jo stadig mennesker som du og jeg, der bruger platformene som alle andre. 

Håber, det kan bruges :)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer jeg med det kedelige svar - som bygge på min egen erfaring (selvstændig i nu 1½ år). Det tager tid at få udbredt kendskabet om ens virksomhed, men man skal ikke tabe modet.

Jeg tror bestemt ikke at du skal undervurdere facebook og linkedin. Lav hver 14 dag en sjov eller interessant animationsfilm om forskellige emner, ikke nødvendigvis Jeres virksomhed - eksempelvis det amerikanske valg osv. Og husk at anføre nederst, at I er en virksomhed, som laver sådanne film.

Det er gratis og nemt - og lige så stille kender flere og flere til Jer, og når de selv overvejer hvad de skal gøre for at fremme deres eget salg, så er det mere sandsynligt at de tænker på Jer.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Louis, jeg kom lige i tanke om et bud på en alternativ måde i kunne markedsføre jer på.

Der er rigtigt mange bureauer som afholder store konferencer og events, hvor de invitere massere af 'potentielle kunder'. Jeg skal selv til NextM i morgen hvor der nok dukker en 400-500 potentielle B2B kunder op for at blive klogere på medier, annoncering og fremtidens teknologi.

Hvis du nu tog kontakt til nogle af disse bureauer og tilbød at lave flotte introvideoer til deres events, og til de individuelle talere - hvis du tilgengæld fik lov til at have dit logo nederst på deres salgsmateriale og måske i afslutningens filmen på eventet? Kombineret med nogle flyers der kunne ligge rundt omkring, der havde et super godt tilbud på: 'Få produceret en 2 minutters video om jeres brand, til brug på hjemmesider og sociale medier - INTRO PRIS: 9.995,-'

Altså lave noget co-branding, med firmaer som har samme målgruppe som dig - men som ikke ser dig som en konkurrent?

Bare en hurtig tanke her fra.

Mvh David

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)