Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO tekst i Folde ud menu? Kan det lade sig gøre?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander, 

Det giver rigtig god mening, tak for et super svar:-) 

Jeg tager dit råd til mig og laver en særskilt side til FAQ"en.

Mht. de indgående links, ville det være smartest hvis FAQ siden med søgeordet Dødsbo linkede ud til de andre søgeord som dødsbo Frederiksberg, forsiden osv. og de linkede tilbage til FAQ"en, eller hvad ville være smart at gøre her? 



Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Som udgangspunkt bør du aldrig have mere end én H1-overskrift på din side. Du kan dog nemt ændre det, ved at logge ind i dit Wordpress adminpanel, finde den side der bruges som forside og så ændre det derfra. Du kan evt. google dig frem til hvordan du finder dette, eller du kan simpelthen nøjes med at logge ind i Wordpress, hvorefter du kan gå tilbage til forsiden og klikke "Rediger side" i den sorte bjælke i toppen af din forside.

Om dine fold-ud tekster giver noget på SEO-kontoen er svært at spå om, men det er problematisk hvis du KUN har dem fordi du tror det hjælper på din SEO. I så fald vil de kun hjælpe meget lidt. Som udgangspunkt skal din forside jo udelukkende sælge, og hvis folk vil vide mere kan du samle spørgsmålene på andre sider eller skrive en række artikler om det. Så får du også flere sider indekseret i Google og mulighed for at tiltrække endnu flere besøgende. Win/win. Du har jo i forvejen et godt domæne, så det burde ikke være et problem at komme på side 1 efter et stykke tid.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Tak for dit svar. 

Er ikke helt sikker på at jeg er med, der skulle gerne kun være en H1 på siderne?
Hvor kigger du henne? har selv brugt denne side: http://www.seoreviewtools.com/html-headings-checker/

Fuld Overskrifter

H1: Dødsbo FAQ - Spørgsmà ¥ l og answers

H2: Vil du have en 100% uforpligtende Vurdering af dit dødsbo? 
H2: Vi Kaber og rydder dødsboer i Storkøbenhavn og pà ¥ the whole Sjælland. 
H2: KONTAKT OS 
H2: BLIV KONTAKTET

H3: 0 

H4: Informationer 
H4: Ã ?? bningstider: 
H4:? Hvor we customers 
H4: Lokalisation 
H4: Samarbejdspartnere

H5: I which parts of country rydder jeg dødsbo? 
H5:? Jeg which parts of country rydder jeg dødsbo 
H5: Kan JEG tjene Penge pà ¥ ved sÃ|lge mit dødsbo the JER? 
H5: Hvordan kommer will be our ? dødsbo afregnet 
H5: Hvor very experience has jeg at the KAB og rydning of dødsbo?

H6: 0 



Kunne det have nogen fordel / indflydelse at slette nogle af de andre h2, h4, h4 osv?


Havde faktisk også selv tænkt på det sidste, er bare lidt i tvivl om hvor meget indflydelse artiklerne ville have, eller om det måske bedre kunne betale sig at lave en del flere tekster til hjemmesiden med relevant indhold og søgeord?



Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Jeg fik vist formuleret mig forkert i mit ovenstående svar.

H1-overskriften skal altid være den øverste overskrift, ellers giver din sidestruktur ikke mening. Det afspejles også meget godt i 'HTML Headings Checker', der finder H1-overskriften som den første, på trods af at du har en H2-overskrift ovenover.

Dine sider skal således altid opsættes i et hierarki som følger:

H1 (altid øverst)

- H2

- - H3

- - H3

- H2

- - H3

- - H3

Osv. Håber det giver mening.

Du behøver ikke fjerne H3- og H4 fra din side, medmindre det ikke giver mening at bruge dem. Altså, hvis der ER tale om en overskrift, så skal den naturligvis fortsat markeres som H2, H3, H4 og lignende. Det skal bare være sorteret hierarkimæssigt korrekt.

Jeg googlede lige hurtigt emnet, og du kan eksempelvis læse lidt om det her: http://opbygning.dk/overskrifter

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Thomas, 

Arg, så giver dit svar bedre mening.
Læste lige opslaget, man kan altid blive lidt klogere.
Vil det sige at på eksempelvis http://dodsbo-hjelpen.dk/doedsbo-koeebes/ hvor jeg gerne vil ranke på Dødsbo købes, står der en h2 overskrift "Vi hjælper med dit dødsbo" foran? som ødelægger selve h1 overskriften?


Normalt opbygger man en tekst i H1, h2, h3 osv. 

Kan de betale sig eksempelvis at have 

h1 Dødsbo købes
h2 Alle former for dødsbo købes
h3 mange års erfaring samt højt serviceniveau
h2 dødsbo købes - ring i dag og hør mere

Ser det fint ud eller ville du omstrukturer det?

 

Fra Paphos
Tilmeldt 23. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. dit oprindelige spørgsmål, så synes jeg egentlig du skal beslutte dig baseret på om, det er noget, folk søger efter, eller om det er spørgsmål til din side.

Er det noget, folk søger efter? Hvis ja, så opret en side til det og behandl det i dybden. Lav en oversigt over alle de emner du behandler på denne måde. Hvis nej, så bør du behandle det der, hvor folk kommer i tvivl.

Tilmeldt 30. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  dødsbo-hjælpen.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Tak for dit input.

I første omgang var det ment som at lave en lang tekst med fokus på søgeordet "dødsbo" som jeg oprindeligt gerne ville have på forsiden i en folde sammen menu ift. SEO. 

Men da SEO styrken bliver begrænset i folde sammen menu"en giver det bedre mening at give den sin egen side og derfra trække trafikken dertil:-) 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)