Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i komme med input til vores nye vidoe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har lavet en vidoe, der gerne skulle fortælle lidt om vores produkt CoreDoc (http://www.coredoc.net)

Men det er nyt for os at gå den "sociale" vej, og samtidigt bruge video - så derfor kunne vi godt tænke os lidt respons på den.

På forhånd tak

CoreDoc ApS

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er fin, men når man ikke ved hvad 'asset management' dækker over, så får jeg ikke meget ud af videoen.

Et lille tip til næste gang i skal have lavet en video, jeg tror jeg ville undgå at der bliver "tegnet alt den tekst" men istedet have en voice-over?

For mig var det næsten frusterende at se teksten komme frem på den måde, og når man læser teksten hurtigere end det bliver skrevet sidder man og tripper for at få lov til at læse hele sætningen.

Men ideen er god - video er fremtiden blandt online/social marketing! :-)

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, at den er godt lavet.
Men som David også nævner, så er det nok ikke mange, som har en ide om hvad "asset management" dækker over.

Din video henvender sig lige nu til folk, som i forvejen har forståelse for hvad "asset management" er for noget.



Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Tak for de pæne ord, og tak for din vinkel. Jeg kan godt se hvad i mener i forhold til tekst, og den meget snak om asset management mm.

Jeg prøver at se om jeg kan finde ud af at lave en eller anden form for "voice over"

Tak

Mvh Mads / http://www.coredoc.net

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den anden ting er at teksten på din hjemmeside er på engelsk. Man skal selv vælge den til dansk. Det burde den selv finde ud af

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa, 

Ja det kan jeg godt se. Det må være et projekt ligeledes:-)

Mvh Mads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)