Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en anbefaling af en webhost?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har PT. en webhost-løsning, men leder efter måske ny og bedre løsning. 

Jeg har et månedligt budget fra 250-1.000 kroner. Den skal kunne klare en masse trafik. Jeg skal have en løsning, hvor jeg ikke tænker, at min hjemmeside loader for langsomt. 

Har i en anbefaling?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Kig på:

Microsoft Azure og Amazon Web Services.

Jeg bruger selv Microsoft Azure :)

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa Jacob

Hvad er det for en type side du har ?

Til Wordpress plejer jeg at anbefale WPengine, 

Til Magento plejer det at være Magentohotel.dk

osv

Hvis det er en egenudviklet løsning, så er Amazon/AWS et godt bud - her har du fuld frihed, men skal så til gengæld stå for det hele selv også

//Morten

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hjorth Nielsen:
Hvad er det for en type side du har ?

Det her er super væsenligt!

Alt efter software, plugins - kompleksitet - type af trafik (mange loads af enkelte sider eller kompliceret systemer med tunge database kald) - så er der mange måder at strukturer løsningen. 

Ja, vi kan da sagtens sige tag WPEngine, Unoeuro, Meebox, One etc - men hvis du vil "løse problemet", så skal vi vide meget mere om selve din side, og type af trafik du har (eller planlægger at få - og altså vil være i stand til at håndtere). 

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Den skal kunne klare en masse trafik.

Jeg bruger www.hosting4real.net. Jeg har 5m+ pageviews i måneden.

Min side peaker på 470 megabit trafik
1600 requests i sekundet
Disk forbrug er 25 gigabyte
hver sidevisning laver 2 ajax kald
Bruger op til 930 gigabyte trafik om dagen når der virkelig er gang i den, ca 10TB om måneden
12.000-13.000 antal samtidige brugere ifølge Google analytics, og så loader min side stadig vildt hurtigt.

Tag fat i Lucas Rolf fra Hosting4Real - Du får ikke bedre support og service for pengene.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar! 

Det er en hjemmeside, der opsat i Wordpress med SSL. Den har omkring 8.000 besøgende om måneden, primært kommene fra google. 

Det er vigtigt, at serveren er hurtig, fordi jeg helst skal fange brugeren fra Google hurtigt. Jeg vil derfor ikke gå ned på hurtighed. 

Jeg kan i princippet budgettere med 10.000 kroner måneden, men det lyder også overkill. Pointen er bare, at jeg gerne vil have noget, der sparker røv. Webserverens hastighed er ikke et punkt, jeg vil gå ned på :-) 

Derfor er hjemmesiden ikke særligt avanceret, men efter jeg er gået til SSL, har serveren været langsommere. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:

Derfor er hjemmesiden ikke særligt avanceret, men efter jeg er gået til SSL, har serveren været langsommere. 

Det lyder som en hosting udbyder der er meget afhængig af Varnish, og da Varnish ikke virker med SSL så er din side nok blevet langsommere.

Send mig en mail på lucas@hosting4real.net - så finder vi ud af noget. Vi hoster mange sider med SSL Smile Og de har ikke problemer med hastigheden.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Du er også velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud. Vores serverfarm er i DK og vi har særlig erfaring med at optimere sites baseret på wordpress, magento, prestashop og en del andre systemer. Det er alt afgørende, hvilket system der er tale om, og vi går alle steps igennem fra serveroptimering til applikationsoptimering. Se nærmere på vores site: https://www.proudwing.com/da/

Uanset hvad så kan vi sikkert hjælpe dig. Vi har også en del referencer du kan kigge nærmere på ;) Skriv gerne til info@proudwing.com

Mvh
Andreas

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres tilbud! 

Jeg skal lige overveje det hele :) 

Sidste spørgsmål går på, hvordan jeg vurderer hastigheden af en server? Det er nok et mere komplekst svar, men hvordan vurderer jeg den med bedst hurtighed? Hvilke indikatorer? 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
hvordan jeg vurderer hastigheden af en server? Det er nok et mere komplekst svar, men hvordan vurderer jeg den med bedst hurtighed?

Kan man efter min bedste overbevisning desværre ikke (så skal du købe et hotel hvert sted og teste), ellers havde der eksisteret massevis af lister over hvilke hastigheder de forskellige hosts har og de findes desværre ikke.

//Kim

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)