Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram vil I anbefale

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Et helt centralt spørgsmål ved valg af system, er om man til hver en tid kan skifte regnskabssystem hvis man måtte ønske det, eller om man er bundet til det pågældende system/den pågældende leverandør.
Det er et MUST-HAVE at man kan eksportere ALLE data!!!

Hvilke system giver mulighed for dette?
-Dinero? (tror ikke man kan eksportere fakturaer og kontakter)
-Economics?
-C5 /Navision?
-billy?
-SummaSumarum?
....hvad har vi ellers?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

svaret i anden tråd hvor du spørger om samme. Tror ikke det findes, da kontoplaner - faktura opbygning er helt individuelt i alle programmer, ofte tilsat egne ændring i kontoplan - så du vil aldrig kunne lave en eksport midt i året fra et program til et andet - uden der er en masse manuelt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved alle seriøse regnskabssystemer er der adgang til data (f.eks i en SQL database). Det er klart at data skal konverteres, jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for at jeg forventede man bare kan skifte fra ét til en andet uden konvertering af data.
Data kan også være særdeles nyttige i andre sammenhænge, ikke kun ved systemskift, derfor skal de være tilgængelige!

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke set prøvet det, men Dinero har et API du kan bruge hvis du er pro bruger (100 et eller andet i måneden) hvor du, så vidt jeg kan se, trække al data ud og derved interface med et eksternt program.

Fra Nordhavn
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 31
Fra  ØkoNEMi Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv Dinero som jeg kun har godt at sige om.

ØkoNEMi - få en bedre økonomi

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MrBW:

Ved alle seriøse regnskabssystemer er der adgang til data (f.eks i en SQL database). Det er klart at data skal konverteres, jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for at jeg forventede man bare kan skifte fra ét til en andet uden konvertering af data.
Data kan også være særdeles nyttige i andre sammenhænge, ikke kun ved systemskift, derfor skal de være tilgængelige!

jamen enig - læste dig bare som du mente du kunne hente ved direkte eksport fra Dinero og ind i XXX? men med konvertering osv kan mange - og jeg mener også Dinero med API men hør deres support direkte. Det er langt fra sikkert de ser alt herinde

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har prøvet deres chat support.
Han var meget flink og imødekommende.
Men et simpelt spørgsmål som, om der er flere brugere der kan logge på Dinero samtidig, var ikke paratviden.
Og der jeg spurgte om hvad man kunne via API'et fik jeg en email adresse som ikke virkede. 
Jeg gav op, blev pige-fornærmet og fandt en anden løsning Skype-TongueOut

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej MrBW, 

Jeg er ansat hos Dinero, så det vil mit svar her nok også bære lidt præg af :-) 

Jeg skal beklage, vi ikke levede op til dine forventninger om parat-viden. Kan dog oplyse medarbejderen, du har talt med, er ny hos os og derfor er jeg glad for han lige vælger at forhøre sine kollegaer før han smider et svar afsted til dig. Nu har han lært det, og er jo så derfor nu parat-viden hos ham. Mail-adressen du har fået er den rigtige, så det forstår jeg ikke helt. 

Anyways - hvis ikke du er helt i mål med den anden løsning, så hjælper jeg dig gerne med at komme godt i gang med Dinero. Skal svare på dine spørgsmål efter bedste evne. Du er derfor mere end velkommen til at sende mig en mail på theis@dinero.dk til enhver tid. 

Hvis det er for sent, så held og lykke med forretningen og din nye samarbejdspartner. 

De bedste hilsner

Theis, Dinero. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, helt fint.

Men så kan du jo skrive svaret hér så andre også kan få glæde af det:
Er det mulig at få adgang til MINE data i Dinero, enten via en export funktion eller via API'en?
I særdeleshed fakturaer og kontaktdata?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det gør jeg gerne. 

Det er muligt at hente dine data gennem API - det kræver dog noget udvikling af dig først. 

Til dine fakturaer kan du bruge vores Dropbox integration. Så har du alle bilag og fakturaer liggende som back-up her. 

Posteringer osv. er heller ikke noget problem at få ud. Der er altså intet, der "låser" dig fast til Dinero.

De bedste hilsner
Theis

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)