Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram vil I anbefale

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hidtil brugt SummaSumarum version 4, men da jeg opsagde serviceaftalen pga. at jeg ikke skulle bruge programmet som foreningsprogram, kan jeg ikke længere komme ind i programmet. Synes det er en mærkelig måde at køre et system på - idet jeg jo har betalt for programmet i sin tid. 

Jeg kører regnskab for min søns enkeltmandsregnskab, hvor der ikke skal faktureres, men der skal holdes styr på moms mm og selvfølgelig lave et årsregnskab. Så hvad kan I evt. anbefale?

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Birthe

Jeg bruger selv E-conomics, og er glad for det - jeg har også hørt meget godt om Dinero

//Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja test roligt Dinero som er gratis i bundversionen men også har fin plus version

Med Summa fik du mails og brev for lang tid siden om, at nu overgik de til abonnement med service, og enten skulle du siger abonnement op inden en - dengang 3 mdr frist - , og så ikke ha service og nye versioner - eller forsætte og så var du tegnet for abonnement. Jeg sagde det op den gang og kører derfor uproblematisk videre - da man så bare blev låst til den version (og der er intet nyt sket siden)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John 

Desværre er det ikke sket for mig. Havde også regnet med at kunne køre videre med den version jeg havde, men kan overhovedet ikke komme ind i programmet mere og deres support er ikke til megen hjælp. Vil åbenbart gerne have at man tegner et abonnement.

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg fået testet forskellige og er endt med at vælge Dinero, selvom jeg godt kunne ønske at jeg kunne tilrette kontoplanen mere til mit behov, dvs. at få fjerne alle de konti jeg ikke har behov for. 

Har fravalgt at benytte DineroPro ,da jeg ikke har behov for at udskrive fakturaer

Så tak for hjælpen.

Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Fra  Bornerups Datacenter Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale Microsoft Dynamics C5 2016. 

Et utrolig brugervenligt og fyldestgørende regnskabsprogram, som er helt perfekt til iværksættere og mindre virksomheder.

Jeg vil derudover også klart anbefale det fremfor eksempelvis: SummaSumarum, E-conomics, Billys, mv. 

Du kan læse mere lige her: http://www.bornerup.dk/c5/c5-2016

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Birthe P:
Jeg har hidtil brugt SummaSumarum version 4, men da jeg opsagde serviceaftalen pga. at jeg ikke skulle bruge programmet som foreningsprogram, kan jeg ikke længere komme ind i programmet. Synes det er en mærkelig måde at køre et system på - idet jeg jo har betalt for programmet i sin tid. 
Jeg mener nu at du kan downgrade og så stadig bruge det. Jeg har valgt e-conomic i stedet for og det er jeg rigtig godt tilfreds med -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birthe,

Jeg har selv benyttet mig af Dinero regnskabprogram pga. det er gratis :-)

Det viste sig at være lidt sværere at bogfører end jeg forventede og jeg købte derefter pro versionen. Det hjælp mig selvfølgelig fordi jeg kunne få hjælp, men jeg synes det er frustrerende at bruge så meget tid på at chatte frem og tilbage med supporten, samt bogfører selv.

Jeg blev henvist til Dansk Bilagsservice som jeg nu benytter, de bogfører alle mine bilag i et regnskabsprogram jeg fik med som er Xl-Finans.

Der betaler jeg betaler 189,- ex. moms om måneden. Så for 12,- mere om måneden end hvad Dinero koster, så fik jeg både regnskabsprogram og dem til at bogfører alle mine bilag. De penge er givet godt ud synes jeg.

Jeg er dybt imponeret og vil da klart anbefale Dansk Bilagsservice til dig. :-)

Jeg havde kontakt med en der hed Andreas, du kan da få hans mail: andreas@danskbilagsservice.dk

God påske :)!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover funktionalitet handler det for mig også om look-and-feel samt supportfunktionen. Hvis det er relativt simple posteringer, kan de klare det allesammen. Giv dig selv ½ time i selskab med gratis prøveversioner af Dinero og e-conomics og evt. flere. Prøv de ting, du almindeligvis vil skulle bruge, og vælg ud fra dette. Spørg deres respektive support om dette eller hint og se, om der er "kemi".

Er du stadig i tvivl, er der web-regnskab, gammel eller ny summasumarumversion, BB og endelig kan din ven, Google, finde flere. Jeg bruger selv pt Dinero og e-conomics og kan anbefale de andre nævnte. Jeg skifter lidt af og til for at holde mig ajour mm.

Mht. årsregnskab anbefaler jeg altid at finde en revisor. De fleste er hjemme i de gængse regnskabsprogrammer. Omvendt kan du så også finde en god revisor og så bede om hendes/hans anbefaling.

God vind!

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  www.jacobkehl.com Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv for nylig oprettet mig på Dinero
Og så vidt jeg kan se, kan man da sagtens tilrette kontoplanen efter sine egne behov?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)