Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

åbning af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nordborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hey alle sammen. :))

jeg har gået lidt rundt og tænkt lidt, på hvordan det er jeg får fat i min leverandør, hvis det nu skal være tøj, jeg skal forhandle med.

jeg har tænkt over at det skal være mærkerne: Lacoste, Hugo boss og Tommy hilfiger.

om det vil køre eller ik, det må jeg finde ud af, men jeg vil også høre fra jer alle, hvad er de bedste produkter nu til dags.

* Hvordan får man fat i sin levarandør?
* Vil det køre med at sælge tøj?
* Hvad er de bedste produkter nu til dags?
* Hvor meget skal man ca invistere på siden?

tak på forhånd. :)))

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkerne du snakker om er ikke bare lige sådan at komme til at forhandle. Ralph Lauren som er i samme boldgade som de mærker du nævner, kræver der købes for minimum 750.000 kr. om året og så har de nogle andre regler man skal følge og krav man skal leve op til. 
Så når en butik sælger et meget lille udvalg eller kun nogen gange sælger noget af de overstående mærker, er det opkøbt fra restlager eller af varer som er udgået, sidste kollektionsvarer. 
Mener der var en b2b forhandler i Danmark der havde et parti af nogle mærkevare til salg, det er dog noget tid siden nu, hvor minimum bestilling  var på 8000 kr. mener jeg. Så det kræver ikke så meget kapital at komme igang. 
Selv har jeg et mindre parti på nogle Ralph Lauren long sleeve polo'er jeg sælger, som er købt efter overstående metode fra en dansk forhandler, hvis det skulle have interesse.

Du skal altid være meget opmærksom på at der kan være falske varer i omløb når der snakkes high-end mærker. Det kan være meget svært at skelne mellem, hvad der er ægte og hvad der er falsk. Så det med at en polsk virksomhed har et godt tilbud på Hilfiger, så skal man tage sine forbehold, da det ofte er for godt til at være sandt. 

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Fra Nordborg
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige, hvis det nu er tommy hilfiger, så kræver de at jeg skal købe tøj fra dem for 750,000 kr om året fx?

Og nej tak til tilbudet, da jeg ikke vil køre med ralph. :))

Tak på forhånd

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig selv været i kontakt med Hilfiger, men de har helt sikkert nogle krav i samme omfang som Ralph har det. 

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående leverandør så send gerne en mail på lasseclausen@outlook.dk Så kan jeg eventuet hjælpe dig med at komme i gang, da jeg har kontakt til flere distributører af de mærker du nævner :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)