Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken internetudbyder skal jeg vælge ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere. Jeg er virkelig i opstartsfasen af at starte min egen webbutik op, og i den forbindese har jeg surfet nettet tyndt for at finde ud af hvem jeg skal bruge til at lave min webshop/hjemmeside. Jeg har ikke forstand på alt det her IT, som et webbutik jo kræver. Søger bare et firma/internet udbyder, som kan være effektive og lave noget godt til mig, uden at det behøver at koste kassen. Det er jo et utal af udbydere med endnu flere kringlede prisstrukturer, og jeg må indrømme at jeg nu er mere forvirret end jeg var da jeg startede. Derfor vil jeg høre nogen af jer herinde på Amino, om i har kender nogle gode og også dem man skal holde sig fra. Der må jo være mange af jer, som har gjort jer nogle erfaringer, som jeg håber i vil dele :o) Mange hilsner Eva

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

malika-rosa:
Søger bare et firma/internet udbyder, som kan være effektive og lave noget godt til mig, uden at det behøver at koste kassen

ovenstående er lidt selvmodsigende, da pris og kvalitet som bekendt oftest hænger sammen

Jeg kan anbefale dig at sætte dig ned og gennemtænke dit projekt, herunder at lægge et budget og få afklaret hvad det er du skal bruge, så bliver det også lettere for en evt kommende samarbejdspartner at give dig et tilbud på hvad vil koste dig.

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi kan da godt byde ind. Du kan se mere her www.taketwo.dk/webshop

Hvis den lever op til de krav du har og dit budget kan du fange mig på 40685707 eller psj@taketwo.dk

Mvh Peder 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)