Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger invester til eksisterende webshop - skitøj

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger investorer til min webshop jiblab.dk på 15.000-100.000,-

Hjemmesiden er igang med at få en overhaling, da vi synes den er utrolig grim - så det må i endelig ikke ta jer af.

Vi sælger skitøj og prøver at lægge vores fokus på det amerikanske marked, da vi synes at det er amerikanerne der laver det fedeste skitøj.

Vi er lige pt. igang med at forhandle en distributør aftale med et stort mærke som er ved at blive rigtig populær i Europa og som er stille og roligt på vej til Danmark - Saga Outerwear.

Webshoppen har eksisteret siden slutningen af 2011, men har stået død siden 2014. Min bror og jeg overtog den i Maj sidste år, for at gøre den klar til næste års vintersæson.

Vi har mange sponsorater og marketingsplaner klar, som f.eks. sponsorering af de danske mesterskaber i freestyle snowboard og ski. Her samles alle de mest indflydelsesrige personer indenfor sporten. Vi har en marketing plan samt grownplan, hvis i er interressede.

Denne sæson købte vi ind for 30.000,- og det har vi fået overskud på, uden at lægge det store arbejde i siden, da vi begge ikke har haft tid - før nu.

Investeringen skal vi have forhandlet i forhold til beløbets størrelse. f.eks. ser vi gerne at man investere 20.000,- i et brand og så er alt fortjenesten fra brandet minus x% salær til dig som invester. Vi vil stå for et par kampagner om året, hvor vi udelukkende promover dit brand i vores navn. Derudover vil der være kampagner som, pre-order, sneen falder, januar udsalg osv.

Jeg har mere materiale liggende hvis du er interesseret. OG HUSK AT INVESTERINGEN SKAL FORHANDLES ift. indskud/udbytte.

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)