Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet Designvirksomhed søger forretningspartnere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har sammen med min bror for kort tid siden startet et lille designfirma. Min bror er arkitekt og designer og har lavet et produkt, som vi begge tror er genialt. Vi står dog overfor en ret stor udfordring; Ingen af os har de store kontakter indenfor plastindustri, hvilket vi har brug for, da det er et plastprodukt der er tale om. Der er tale om et produkt, der vil kunne sælges B2C eller eventuelt sælges videre til en stor kunde, som for eksempel dansk supermarked eller LIDL. Produktet er kan sælges både nationalt og internationalt, men vi mangler nogle til at hjælpe med produktion og eventuelt distribution. Jeg håber at nogle af jer gode aminoer kan hjælpe, så vi kan tage skridtet fra ren udvikling til produktion af vores produkt.

Detaljer om produktet: Der er tale om en afriver til stanniol/husholdningsfilm, der er fremstillet i plast. Den adskiller sig fra de andre produkter på markedet ved ikke at have led eller bevægelige dele, hvorfor der ikke rigtigt er nogle sliddele på produktet. Vi har 3D tegninger af produktet, samt 2 prototyper, der dog godt kunne bruge professionel fremstilling. 

Jeg håber at høre nogle gode ideer fra nogle af jer.

Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A+ADesignit

Hvad leder i efter? - nogle gode råd eller en partner?

Umiddelbart virker det som om i er ret langt fra en produktions-startup.

Hvad siger tilbagemeldingerne fra de potentielle kunder til jeres produkt? 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)