Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt søges // Iværksætter, startup m.m.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, 

Mit navn er Mathias, jeg er 21 år gammel og bor i Aarhus. 
Til dagligt studerer jeg HA-Almen/Erhvervsøkonomi, men har altid haft lyst til at være iværksætter

Jeg har gennem mine teenage år altid købt og solgt alverdens ting. 
Gennem gymnasietiden stod den på køb, salg og reparation af iPhones i samtlige pauser, aftener, nætter, weekender - you get the picture... Jeg overvejede dengang at blive momsregistreret, for at kunne optimere og udvide både mit marked, men også min markedsføring. Dette blev dog ikke til noget, og kort tid efter blomstrede brugteiphones.dk, så markedet var der i hvert fald, og jeg lærte at man skulle slå til når tanken og villigheden var til det.
Samtidigt har jeg lært hvor vigtigt god og pålidelig kundeservice er for ens virksomhed

Mit fokus har endnu ikke været på lige netop hvad forretningen solgte/drev, men mere dét at sælge, købe, handle og på den måde drive forretning. Med andre ord er det lige pt ikke så relevant for mig om det er hårnåle eller biler jeg sælger, men mere dét at handle og drive en forretning, men det kan jo være at du skal være med til at få mig hooked på lige netop din idé? 

Jeg skriver dette indlæg i håbet om at der er en i nabolaget som kan bruge en ildsjæl som mig i sin startup/allerede etablerede virksomhed.
Mit håb er en webshop, men skriv endelig med andre forslag hvor I vil kunne se mig - både B2C og B2B

Jeg er klar på at gå all-in med alt hvad jeg nu kan bidrage med. Mest af alt kan jeg bidrage med lysten til at lære samt administrativt(regnskab etc.), men også søvnløse nætter, weekender og andet kan indgå - jeg vil bare gerne i gang! 

Hvis andre er klar på at sparre, udveksle og hvad der ellers hører sig til, er jeg også meget klar på dette.

Primære interesser:
Køb og salg (Webshop) 
IT og teknologi, fx Apps. 
Startup 
Drift og ledelse

Kontakt mig enten her på Amino eller på min mail: MathiasBloch@hotmail.dk - også meget gerne konstruktiv kritik af dette indlæg. 

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet noget at kaste dig over? Eller så kan du smide mig en pb. Jeg har noget som måske kunne interessere dig.

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Du kan starte som selvstændig og få et samarbejde med mig.
Jeg udvikler native og web app.
Det eneste du skal investerere er din tid og din salgs kompetencer.
Der er gode indtjeningsmuligheder. Og muligheder for at bygge en sund virksomhed.
Kontakt mig hvis du stadig søger.
Jeg har lige startet et samarbejde med flere salgsbeauroer. Og jeg har brug for flere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)