Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Biggrey Trust - fup eller fakta ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i dag blevet kontaktet pr. tlf. af en sælger fra Biggrey Trust

https://biggrey.com/da-DK/stores

De tilbyder på internationalt plan alt det som e-mærket har og fortæller at de kan tilbyde det 1. halvår helt gratis når man er e-mærket.

Sælgeren svarede ja til at de samarbejdede med e-mærket, og at de tilbyder alt det e-mærket har - men internationalt, og at det er tilrådeligt p.g.a. de nye regler om reklamationer indenfor EU samt at man kan få rabatGoogle Adwords osv osv. I det hele taget et rigtigt godt tilbud.

Men er det nu også det ?

Jeg har kontaktet e-mærket, som blankt afviser at have et samarbejde med Biggrey Trust og at de fraråder et samarbejde med dem, og anser firmaet for fup. Der er intet tlf.nr., der er ingen jurister, og det er umuligt at finde oplysninger om firmaet.

Skulle nogle af jer få henvendelse fra firmaet eller har erfaringer med dem, så kunne det da være interessant at få mere at vide om hvem de er og om det er fup eller fakta.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger på navnet i Google, så finder du artikler fra bl.a. finans.dk hvor de skriver at de først nu er begyndt at sælge deres produkt og lidt omkring direktøren.

Om det er svindel eller ej skal jeg ikke kunne sige, men synes ikke det ser sådan ud.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mai-Britt

Jeg hedder Torben Albrekt og er CEO for Biggrey Trust

Vi er glade for at vi har skabt interesse, og at der bliver stillet spørgsmål. Men først vil jeg beklage, hvis der er sket misforståelser under vores samtale med dig, vi har hørt samtalen igennem for at sikre at der sker, så få misforståelser som overhovedet muligt.

Vi er en ny virksomhed som vil arbejde for både forbrugere, og butikker, lokalt og globalt. Og vi tror på, at ved at give butikkerne mulighed for at præsentere deres butik og produkter til lokale, eller folk fra hele verden, med en mindre og billigere indsats, er vi med til at bevare flere mindre butikker.

Hvis der opstår misforståelser, butik og forbruger i mellem, så hjælper vores jurister forbrugerne på engelsk, spansk, portugisisk, dansk, fransk, tysk og kinesisk. Vi er her for at behage butikkens kunder, og hjælpe med at give forbrugerne de bedste købsoplevelser, hvilket skal gavne alle Biggrey certificerede butikker. Hvis en butik decideret snyder en forbruger, så dækker vi forbrugeres tab op til 5.000 USD i hele garanti og reklamationsperioden.

Vi er ikke en del af E-mærket, men en virksomhed som består af en masse større ind- og udenlandske investorer, som alle ser hvilken retning mange af de offentlige instanser og private tjenester rundt om i verden, trækker butikkerne hen i mod. Flere krav, flere udgifter, og færre økonomiske fordele eller tjenester som gaver butikkerne og deres ejere. Men i Danmark giver vi alle E-mærkede butikker mulighed for at tilmelde sig gratis, og bruge Biggrey gratis i en længere periode. Det skyldes at vi tror på at vi kan stole på butikker som er E-mærkede, da de viser at de er interesseret i at gøre en forskel.

Via linket https://biggrey.com/da-dk/choose-service kan man læse om at være Biggrey Trust certificeret, og hvad vi vil gøre for butikkerne.

Vi er en transparent virksomhed, på samme måde som vi forventer butikkerne at være det. Vi kan altid kontaktes på +1 800 660 9395, jeg selv er også altid til at kontakte direkte på et dansk nummer som er 3696 5959 eller via min email ta@biggrey.com.

Håber at du har en rigtig god dag, og igen, vi beklager eventueller misforståelser. 

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mai-Britt :

Jeg har kontaktet e-mærket, som blankt afviser at have et samarbejde med Biggrey Trust og at de fraråder et samarbejde med dem, og anser firmaet for fup. Der er intet tlf.nr., der er ingen jurister, og det er umuligt at finde oplysninger om firmaet.

Skulle nogle af jer få henvendelse fra firmaet eller har erfaringer med dem, så kunne det da være interessant at få mere at vide om hvem de er og om det er fup eller fakta.

Hej Mai-Britt

Jeg har en smule insider-kendskab til BigGrey, og jeg kan slå fast, at der i hvert fald ikke er tale om svindel eller døgnflue. Uden at gå i detaljer: Der er nogle yderst solide krabater bag i form af investorer fra både Danmark, forskellige lande i Europa og USA bag.

Mig bekendt siger de ikke noget om et samarbejde med E-mærket - men blot at de kan forhåndsgodkende butikker, der allerede har E-mærket, da disse butikker må formodes at have en vis standard.

Det bliver spændende at følge deres udvikling. Jeg tror på, det kan være en overmåde god ide, og med de midler, de har i ryggen, skal de nok komme ud over stepperne.

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Hvor er det dejligt med et hurtigt respons og en fyldestgørende forklaring.

Amino er super god til at få afdækket hvad der er ret og vrang.

Herligt at høre at I er et seriøst foretagende, og jeg vil da følge jer lidt på sidelinien og se hvad der sker.

Jeg har p.t. ikke så meget udenlandsk handel, at jeg har brug for jer lige nu og her, men fremtiden kan jo forhåbentlig se meget anderledes ud.

Jeg glæder mig til at høre fra de forretningsdrivende der indgår aftale med jer, om hvordan samarbejdet går og om de har glæde af samarbejdet med jer.

Venlig hilsen

Mai-Britt

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pompano.

Tak for dit svar. Dejligt at både du og firmaet har meldt sig på banen. 

Se mit svar til Torben.

v.h. Mai-Britt

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender også til firmaet, lidt til Torben og en del til dem som står bag. Jeg ville ikke være bange for at gøre forretning med dem selvom at det er tidlige dage.

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Jeg er i sidste uge blevet kontaktet igen af en af jeres sælgere, og denne gang med påstand om at: "vi ved jo alle at gode kundeanmeldelser kan man købe sig til hos Trustpilot".  Jeg er ikke forlovet med hverken Trustpilot, E-mærket eller andre der tilbyder et "Trust-certifikat" og visning af scores fra kunderne, men en udtalelse som denne fremmer ikke min interesse for at skifte og blive kunde hos Biggrey.  

Sidste gang påstod sælgeren, som nævnt tidligere, at I samarbejder med e-mærket, hvilket ikke var korrekt.

Denne gang bruges anklager om Trustpilot som argument for at bruge jer i stedet.

Jeres priser ser rigtigt fine ud og det er godt at vi får en ny spiller på markedet, men I må kunne markedsføre jer på en bedre måde.

I Tyskland har de et godt udtryk: "Lügen haben kurze Beine".

v.h. Mai-Britt

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mai-Britt

Tusinde tak for din besked.

Jeg vil med det samme undersøge hvem der har fortaget opkaldet til dig, og gå i dybden med det. Vi fortager mange opkald i løbet af en dag, og er meget "strenge" omkring hvad vi siger, og gør.  

Igen, mange tak for din besked, jeg håber at du har en dejlig dag.

Som tidligere nævnt, hvis jeg husker rigtigt, er du altid velkommen til at kontakte mig direkte.

Venlig hilsen

Torben 

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Tak for din hurtige respons og dit positive og især din seriøse måde at tackle min udmelding på. 

Det glæder mig at du/I er seriøse omkring det I starter op, og jeg ser frem til et forhåbentlig fremtidigt samarbejde med Biggrey :-)

Venlig hilsen,

Mai-Britt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)