Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse af website-portal - Hvad er jeres mening?

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.isos.dk- IT support

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Fra  ShoppingGate Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

jeg har specific udviklet noget for et stykke tid siden som ligger tæt på hvad du snakker om. Som netop er gratis for både forbrugere og virksomheder. Det kun for e-butikker da det sikrer mig en helt del sikkerhed i anmeldelserne, da det er nemmere via plugins at verificere om et køb og mere avanceret funktioner.

Har selv udviklet det, og det er kørende og live. Kontakt mig hvis du vil høre mere.

link: ShoppingGate.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Aagaard Andreæ:
jeg har specific udviklet noget for et stykke tid siden som ligger tæt på hvad du snakker om. Som netop er gratis for både forbrugere og virksomheder. Det kun for e-butikker da det sikrer mig en helt del sikkerhed i anmeldelserne, da det er nemmere via plugins at verificere om et køb og mere avanceret funktioner.

Hej Emil, 

Fint site. Jeg er allerede langt i at lave en løsning - og den har en lidt anden "indgangsvinkel" - da den funktionsmæssigt kommer til at tilbyde lidt andre ting også. 

Men du er da altid velkommen til at kontakte mig på jh@jannikhansen.co.uk 

Hvis jeg rammer rigtigt, og laver noget jeg kan dreje ind til en success, så skal jeg jo have banket et ordenligt team sammen til at stå bag det - og få det til at vokse. Og jeg er på nuværende tidspunkt ikke klar over hvilke kvalifikationer der brug for. 

/Jannik

Fra lystrup, Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan jo differentiere dig med at  lave en side hvor kunden skal ID verificeres gennem facebook, linkedin, eller skal ligge kvitteringen op på køb af produktet.

Alleredede der er det hele mere troværdigt.

Mvh. Lisbeth

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lisbeth T Larsen:

Du kan jo differentiere dig med at  lave en side hvor kunden skal ID verificeres gennem facebook, linkedin, eller skal ligge kvitteringen op på køb af produktet.

Alleredede der er det hele mere troværdigt.

Hej Lisbeth, 

Jeg er helt enig. Og jeg er også igang med at undersøge muligheden for at gøre det så fleksibelt men simpelt.

Skal helst ikke bygge en løsning der er ligeså kompliceret som det offentlige plejer at gøre - så det er en mellemting imellem brugbar og stadig mere seriøs ved at bekræfte et par ting. 

Tak for din feedback :)

/Jannik

Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Fra  ForLedige.dk Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det er en hjælp til projektet, men jeg har fundet http://www.amino.dk/forums/t/245237.aspx, der afslører endnu et hold, kaldet Confidoo, der arbejder med at skabe et alternativ til Trustpilot.

Jeg følger spændt hvad I finder frem til.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

JensChristianGJensen:

Jeg ved ikke om det er en hjælp til projektet, men jeg har fundet http://www.amino.dk/forums/t/245237.aspx, der afslører endnu et hold, kaldet Confidoo, der arbejder med at skabe et alternativ til Trustpilot.

Jeg følger spændt hvad I finder frem til.

Ja der er rigtigt mange der har forsøgt. 

Men ingen der indtil videre rigtigt har fået fat i markedet. 

Alle andre en TP ser ud til at have temmeligt slukne databaser 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jannik Hansen:
Men ingen der indtil videre rigtigt har fået fat i markedet. 

Wink Åh disse går det vist også rimeligt med ??

http://www.anmeld-haandvaerker.dk/

http://xn--hndvrker-9zan.dk/

:-)

Formuleret ikke helt det jeg tænkte. 

Jeg refererede til den brede konkurrence - som både forstår at dække online/offline. 

Jeg er helt klar over at der er nogle mindre nicher sider indenfor forskellige brancher, som klare det godt. 

YELP klarer det også godt i USA. Men selvom de prøver hårdt i UK, så har jeg ikke hørt den første tale om det. Tilgængel er jeg så småt begyndt at se Trustpilot i UK markedsføring

Side 6 ud af 7 (65 indlæg)