Usability på NemID er så dårlig at jeg aldrig vil have mit navn på applikation - der har noget med det at gøre. Det vil jeg simpelthen ikke byde brugerne :-) Og resten af verdenen, fungere nu meget godt uden NemID :) Så jeg er nødt til at tænke mere kreativt. |
At der SKAL foreligger kvittering, regning osv som dokumentation at man har haft handlet med pågældende virksomheden.
Som ET skriver så er jeg også tilhænger af at man har mulighed for at fjerne sin virksomhed helt fra siden.
Eneste sikre metode ville være log in med nemid… som sikkert ville afholde mange fra at benytte det overhovedet.
Med det ville sikre at både firma og anmelder var reelle.
Hvis problem er man ved at løse? Ens kunder eller sig selv som erhvervsdrivende?
Brugerne af denne portal er jo jeres kunder og alt det i efterspørger er jo kun ting som I vil have. Hvad vil jeres kunder have? Hvorfor skulle jeg som bruger, bruge denne nye portal, hvis det er meget nemmere med trustpilot?
Jeg er med på, at man sender et link efter købet, og dermed har jeg nemt ved give positive anmeldelser. Problemet er jo, at hvis du yder dårlig service efterfølgende, så giver jeg dig en dårlig anmeldelse der hvor det er nemmest, nemlig TP.
Ellers kan I jo blot skifte over på servicelovers.com her kan man kun få postivt feedback.
Jannik, nu har du hørt den ene side af bordet, nu må du høre hvad brugerne vil have. Ellers ender du med et virkeligt dårligt produkt.