Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker at tilbyde min hjælp som mentor, bestyrelse eller sparringpartner til dynamiske virksomheder / iværksætter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Efter mange år som selvstændig erhvervsdrivende, med særlige stærke kompetencer inden for salg, ønsker jeg at tilbyde min hjælp som mentor, bestyrelse eller sparring i forskellige virksomheder.

Jeg har bl.a. de sidste 6 mdr. været tilknyttet en virksomhed som konsulent, hvor opgaven har været vækst i salget, fokus på produktivitet, samt udvikling af handlingsplan. Kunden har forlænget samarbejde med 6 mdr.

Jeg kan aldrig give garantier, jeg er dog sikker på at jeg kan være med til at flytte jeres virksomhed til næste niveau.

Hvis der skulle være virksomheder / iværksætter som kan se et muligt samarbejde – så skriv gerne en personlig besked med jeres telefon nr. eller mail adresse og jeg vil efterfølgende kontakte jer med mere info.

Fortsat god dag og god weekend - hilsen Mikkel

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Hvordan forventer du at blive honoreret, og har en hjemmeside eller andet hvor man kan læse mere om dig?

Vh. DaNi

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke sende en personlig besked med dit nr., så kan jeg lige ringe.

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan sende en PM, men du må meget gerne sende en PM med dit telefonnummer, eller skrive det her i tråden.

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Scandinavia Cleaning Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)