Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google +/business-junglen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg har netop modtaget min Google Business verifikationskode pr. brev og dermed fået bekræftet min Google Business konto. Der sker dog meget hurtigt det, at jeg fuldstændig mister overblikket i Googles absurd ikke-brugervenlige google+/business univers.

At brugerdefinere ens google business url er en by i Rusland, og pludselig får man notifikation om at Google Business har ændret udssende, således at man ikke længere ser den vante startside med medarbejdere fra firmaet og lignende, men derimod blot ét stort billede og virksomhedens nyeste indlæg. Se eksempel: https://plus.google.com/106800176262513273261

Er der nogle skarpe aminoer som enten har gode links til guides, eller som kan give mig et par råd til hvordan man udnytter ens Google Business page bedst muligt? (Mange af de guides til google business der er på nettet er forældet da brugerinterfacet er lavet om, hvorfor disse guides ingen mening giver).

På forhånd mange tak - håber ikke jeg er den eneste som bliver en anelse forvirret af google+/business-fladen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)