Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør man tage sin egen medicin som SEO ekspert?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bør man tage sin egen medicin som SEO ekspert? har nu hørt flere argumenter for og imod.

Jeg synes det giver seriøsitet at være godt placeret, når man vil hjælpe andre med det samme.

Mange siger de ikke har tid/resurser, og at det ikke beviser mere end en kundecase.

Andre siger nogle markeder er der for høj konkurrence på, og derfor er det ikke tiden (og dermed pengene) værd.

Men cmon, det danske marked er ikke et jeg ville kalde "høj konkurrence".

 

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Madsen:
Bør man tage sin egen medicin som SEO ekspert?

Hvilke medicin ???

Hvad vil du med dit indlæg Wink Formål m.m.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hvilke medicin ???

Hvad vil du med dit indlæg Wink Formål m.m.

Vasker vinduespudseren selv sine egne vinduer?

Laver mekanikeren sin egne bil?

Laver programmøren sin egen hjemmeside?

Maler malerne selv sit hus?

Så ja..... benytter SEO eksperterne sig selv af deres tricks? :D

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Så ja..... benytter SEO eksperterne sig selv af deres tricks? :D
 Wink

Niels Henriksen:
Maler malerne selv sit hus?

Ja hvorfor ikke ???

Men det var nu trådstarter der blev spurgt. Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men det var nu trådstarter der blev spurgt. Wink

Men andre som kender svaret må vel godt svare? :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager vores egen medicin, og har skrevet en artikel om det. Og med egen medicin mener jeg at vi laver SEO for os selv, vi ligger bl.a. nr. 1 på "webbureau".

Sidste punkt på listen var at man også bør kigge på om SEO eksperterne selv er rangeret fornuftigt (kilde: https://morningtrain.dk/10-ting-du-skal-forlange-af-SEO-bureau)

Og det er der opstået diskussioner omkring fra forskellige vinkler og hjørner af nettet. Så ville høre folk om deres holdning herinde.

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Flot placering!

Når I indsætter site-wide footer-links til jer selv, på jeres kunderes websites, er det så med jeres kunders accept og forståelse af konsekvensen?

En hurtig analyse af jeres linkprofil viser at nogle links kommer fra jeres kunder, placeret site-wide i deres footer.

Hvis det er gjort i et større omgang, så er en del af jeres succes i Google kommet på bekostning af dårlig SEO for jeres kunder. Jeg er ikke sikker på at det er god reklame.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Men andre som kender svaret må vel godt svare? :)

Ja, men så kunne de vel oprette egen tråd til det formål.

Det må vel være trådstarter, der bedst selv kender svarWink

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Morning Train Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:

Hej Karsten

Flot placering!

Når I indsætter site-wide footer-links til jer selv, på jeres kunderes websites, er det så med jeres kunders accept og forståelse af konsekvensen?

En hurtig analyse af jeres linkprofil viser at nogle links kommer fra jeres kunder, placeret site-wide i deres footer.

Hvis det er gjort i et større omgang, så er en del af jeres succes i Google kommet på bekostning af dårlig SEO for jeres kunder. Jeg er ikke sikker på at det er god reklame.

Tak!

Footer links er generelt ikke godt SEO-wise, og det er MEGET længe siden vi har lavet disse.

Egentlig burde disse links ikke være gode for os, da det er en gammel teknik, som ikke længere bør virke. Jeg ser sjovt nok rigtig mange gamle tricks som desværre stadig virker på det danske marked (min teori er at googles algoritmer ikke får lov at spille med musklerne for alvor i det  danske marked, da det er for lille).

Cofounder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Madsen:

Martin Poulsen:

Hej Karsten

Flot placering!

Når I indsætter site-wide footer-links til jer selv, på jeres kunderes websites, er det så med jeres kunders accept og forståelse af konsekvensen?

En hurtig analyse af jeres linkprofil viser at nogle links kommer fra jeres kunder, placeret site-wide i deres footer.

Hvis det er gjort i et større omgang, så er en del af jeres succes i Google kommet på bekostning af dårlig SEO for jeres kunder. Jeg er ikke sikker på at det er god reklame.

Tak!

Footer links er generelt ikke godt SEO-wise, og det er MEGET længe siden vi har lavet disse.

Egentlig burde disse links ikke være gode for os, da det er en gammel teknik, som ikke længere bør virke. Jeg ser sjovt nok rigtig mange gamle tricks som desværre stadig virker på det danske marked (min teori er at googles algoritmer ikke får lov at spille med musklerne for alvor i det  danske marked, da det er for lille).

Af ren interesse; hvorfor er det ikke godt rent SEO-mæssigt? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)