Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO / markedsføring / konvaterings ekspert. Findes du?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gennem et stykke tid forsøgt at finde en ekspert til SEO / markedsføring / konvatering og det er desværre endnu ikke lykkes at finde vedkommende. 

Jeg har nok ikke været god nok til at beskrive hvad jeg leder efter og forsøger derfor med en lidt anden tilgang for forhåbentlig at finde frem til en eller flere som kan gøre det.

Vores mål for 2016 er som følger

1. Hæve % delen som opgraderer til et betalt abonnement

2. Fordoble vores besøgstal på NemmeHjemmesider.dk

For at gøre det har vi allerede selv sat en del skibe i vandet men der skal mere til hvis det skal lykkes. Så det vi leder efter en som kan hjælpe med begge dele. Enten ved at vi betaler for at få en udførlig rapport med hvad vi kan sætte ind over for, eller at vedkommende også udfører de forbedringer for os.

Hvor er vi så lige nu.

1. Vi har lavet en række indsatser for at hæve konvateringen og det ser ud til at virke rigtig godt, dog er det statistiske grundlag endnu for lavt til at vi endelig kan sige om det er lykkes, men vi kan altid forbedre. Så her leder vi efter flere ideér til hvordan vi gør det.

2. Vi har udnyttet nogle reklame pladser bedre end tidligere men det er her vi er længst fra, pt står vi på 30% forbedring i forhold til 2015, så her skal vi have lavet en ordelig indsats hvis det skal lykkes.

Håber der findes en profil som rammer vores ønsker?

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vestergaard:
SEO / markedsføring / konvaterings ekspert. Findes du?

Jada - han sidder lige over for mig Wink

Eller ok, det var måske lige en tand for "frisk-fyr-agtigt", men jeg har faktisk lige ansat en SEO mand, dertil kommer at jeg også har en der er markedsførings/konvertering ekspert - så giv mig et kald på 3053 1351, eller send mig en mail på mhn@mhn-consulting.com så kan vi lige tage en snak om hvordan vi kan hjælpe dig

//Morten

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Vil du ansætte denne person, eller leder du efter et firma, som kan hjælpe dig med seo?

Jeg kan varmt anbefale OnlinePartners.dk de har hjulpet mig rigtig godt :-) Men de fleste seo firmaer, kan komme op med en rapport om, hvad du bør lave af ændringer på din side, og så tilbyder de også at hjælpe dig med det ;-)

Men hvis det er en person, som evt. er selvstændig, så kender jeg ikke rigtig nogen.

Held og lykke med det!

Mvh
Michael Haahr

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg giver dig lige et kald. Kan det passe omkring kl 16?

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Helst et firma, men findes den rigtige person som er selvstændig er det heller ikke et problem.

Prøver lige at tjekke onlinePartners.dk ud, hvad havde du dem ti lat lave for dig?

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kl 16 er helt fint

//Morten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)