Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er det bedst og nemmest at søge efter mine placeringer?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Hvor kan jeg søge for at få et optimalt billede af, hvor mine søgeord ligger på Google?
Er Startpage.com et godt bud?

Vh. Peter

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg bruger Accuranker og har tidligere brugt Moz - begge steder er gode. Ved Accuranker kan du vist få en gratis prøveperiode, så du kan teste det...

Mvh. Astrid

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg vil sige at Google Webmaster Tools er et uundværligt værktøj! Du får oplyst både antal eksponeringer i en given periode, din CTR og dine gennemsnitlige placeringer, når folk søger på ting, der er relevante for sit site.

Og samtidig kan du se de præcise søgefraser, der bliver brugt. Og netop her kan du få rigtig gode idéer til nye landingssider, fordi folk ofte skriver "Hvordan laver man...", "Hvad er..." osv. Hvis du eksempelvis sælger børnetøj, kunne det være perfekt at lave en landingsside til "Hvordan fjerner man græspletter", da det nok er et stort problem hos mange mødre og derfor søger de på Google = En potentiel kunde. 

Har du allerede erfaring med Google Webmaster Tools?

Og hvis jeg skal nævne et alternativ til eksemplet du selv nævner, vil jeg anbefale dig https://www.tinyrocketlab.com/ Yes

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Jeg vil anbefale moz.com eller searchmetrics.com. Begge løsninger koster dog penge, så du kan også overveje search console (webmaster tool) fra google. Det kan også klart anbefales til overvågning af links, fejl etc. - https://www.google.com/webmasters/tools 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Et verktøy som jeg liker godt er SerpWoo. Her får du daglig oppdatering rundt hvilken posisjon din side har på de ulike søkeordene du følger, samtidig som du kan se hvilke av dine konkurrenter som går opp og ned i søkeresultatet. (https://www.serpwoo.com/)

På denne måten vil du lettere kunne se hvilke nye aktører som kommer inn i konkurransebildet, samt hvilke som aktivt jobber for å komme seg opp i søkeresultatet. Dette gjør at du kan gå dypere inn rundt hvilke aktiviteter de utfører.

Om du skulle falle mange posisjoner i søkeresultatet over natten, vil du også lettere se om det kun var deg, eller om det var en større forandring i algoritmen eller konkurransebildet som gikk utover flere av konkurrentene.

MPR Gruppen - Norsk kompetansehus innen regnskapsføring og revisjon

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er din ven prøv der :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere brugt spyranks.com, men er skiftet til proranktracker.com, som, efter min mening, giver et langt bedre overblik. Der er gode muligheder for at få tilsendt email-rapporter med lige præcis den information du gerne vil have. Når det er sat op til daglig/ugentlig email så er det pludselig let at holde øje med dine rankings.

Begge er betalingstjenester.

Ellers kan den helt billige løsning, hvis du bare skal kontrollere nogle få søgeord, være isearchfrom.com, hvor du let kan simulere søgninger fra udlandet også.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Brandpartner v/Nicolai Sørensen Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du anvender Wordpress som man i stigende grad oplever i dag, så kan du anvende en gratis tjeneste der hedder "Wincher". Indsæt dine søgeord, og så holder den styr på det hele for dig og giver dig et dashboard med analyser.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)