Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har før skrevet et par indlæg her på Amino, om hvordan jeg får kunder, hvis jeg gerne vil skrive tekster til blog,webshop m.m. Men jeg synes ikke jeg har fået bedre viden omkring det. Jeg har KUN arbejdet gratis med forskellige hjemmesider om f.eks kost/meditation, google adwords og sport, bare for at finde ud af hvordan det er. Nu da jeg synes jeg har gjort fremskridt, vil jeg gerne prøve at sælge mine tekster, og prøve at arbejde med nogle nye mennesker. Jeg håber jeg får nogle svar, om hvordan jeg kan få nogle kunder.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Har du en webløsning hvor du viser dine ydelser frem? Dette er i hvertfald første step uanset hvad :-) 

Dernæst skal du have lagt en konkret marketingstrategi. Brug eventuelt: 

- Facebook 

- Google AdWords

- SEO optimering 

- Kold kanvas

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Du er nødt til at arbejde aktivt med markedsføre dig - en hjemmeside, som Simon nævner, er første skridt, og så må du igang herinde, på Facebook og hvor det ellers er relevant i forhold til de kunder du gerne vil nå.

Start med at få lavet en markedsføringsplan, find ud af hvad det er for kunder du gerne vil have fat i, og derefter må du så kigge på hvordan du kommer i kontakt med dem, og tilsidst ligger du en plan for denne kontakt (Cold-calling, Adwords, SEO osv osv)

Anyway, så held og lykke med det

//Morten

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådet, det vil jeg bruge.

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  RED consulting Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Når du skriver at det du tilbyder er at skrive tekster til blogs, webshops mm., så lyder det i mine ører som en nicheydelse. Du tilbyder en meget specifik ydelse og skal måske prøve at fokusere din energi på at finde relevante samarbejdspartnere. Det er fx. oplagt at du kontakter webdesignere, som er i berøring med webshops, web projekter og lign. Hvis de kender dig og ved hvor dygtig og leveringsdygtig du er, kan man snildt forestille sig at du bliver kontaktet hver gang de har en opgave som passer til dine kompetencer. Webdesignere har ofte tekstforfattere i deres netværk og de bliver trukket ind i et projekt hvis økonomien tillader det. Når du kontakter webdesignere og spørger om de er åbne for et samarbejde, er det vigtigt at du tænker som de gør og ikke sælger dig selv som i en klassisk salgssituation. Se det fra deres perspektiv:

fx. "...I designer hjemmesider for jeres kunder og jeg kan forestille mig, at I indimellem har behov for at få skrevet nogle levende og sælgende tekster i den sammenhæng. I de tilfælde hvor kunderne ikke selv leverer den færdige tekst, vil jeg foreslå at I bruger mig. Jeg har respekt for deadlines, lytter til kundens behov og er meget fleksibel at arbejde sammen med. Og så er jeg er god til at skrive på en måde så teksten afspejler præcist det som kunden efterlyser. Det vigtigste er at jeres kunde bliver tilfreds med det færdige produkt. Er i åbne for et kort møde hvor vi kan få sat ansigt på hinanden og tale om et evt. samarbejde?..."

På den måde får du sat fokus på hvordan det vil være at samarbejde med dig og hvordan du kan komme til at understøtte deres (webdesignerens) forretning. Du kan også tænke i andre baner når det kommer til samarbejdspartnere. Eksempelvis grafikere.

Jeg ønsker dig succes med det.

Mvh

Reduan - RED consulting

www.redconsulting.dk

 

      

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Tilmeld dig evt. www.salop.dk - vi har dagligt kunder, som efterspørger leverandører med dine kompetancer. Vores service er enkelt og ligetil, vi tjener først penge, når du tjener penge. Så det er vel en win-win :-)


Tilmeld dig gratis og uforpligtende her www.salop.dk/partner

Med venlig hilsen
Simon 

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret! der blev jeg lidt klogere.

Tilmeldt 22. Sep 15
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for muligheden, det gør jeg straks om lidt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)