Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking- eller medarbejderhåndterings systemer??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi hos Hjælperne.dk står i den situation, at vi skal have et system eller nogle systemer, der skal hjælpe os i forhold til, det administrative arbejde vi har.

Vi har først og fremmest brug for et system, der skal gøre det nemmere for os at håndtere vores medarbejdere.

Hjælperne.dk formidler kontakt mellem ældre og studerende fra lokalområdet, hvor de studerende yder praktisk hjælp for de ældre. Vi har 11 studerende/ansatte fordelt i forskellige byer, hvor vi ud fra deres oplyste skemaer, skal finde den studerende der kan hjælpe den ældre, på det ønskede tidspunkt.

Det er altså et slags booking- eller medarbejderhåndterings system vi søger. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, om i kender nogle systemer, der kan håndtere dette på en god og effektiv måde?

Venlig hilsen

Mark Rune  

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Mark Rune

Der findes mange muligheder her så hvad der er bedst for jer afhænger rigtigt meget af detaljerne i jeres behov.

En simpel løsning kunne måske være det der hedder AppSheet - har bygger vi (mobile) løsninger direkte ovenpå regneark - jeg har lavet en lille video her der viser hvordan man simpelt kan lave en regneark + app til tidsregistrering: http://www.mhn-consulting.com/app-udvikling/app-sheet/simpel-tidsregistering-fra-app-til-regneark/ en sådan løsning kunne være et simpelt sted at starte

//Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Jeg ved ikke om du kan huske det, men du præsenterede mig godt for Appsheet for et stykke tid siden, og jeg har også kigget på det efterfølgende og begynder mere og mere at tro det er den vej vi skal, i forhold til dette.

Jeg vender lige tilbage til dig i løbet af ugen, når jeg har snakket med mine to kompagnoner omkring dette. 

Venlig hilsen

Mark Rune 

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke om du har fundet ud af et godt adm. system.

Jeg kan varmt anbefale Inventech til It-løsninger der kan gøre hverdagen nemmere mht. til det administrative i dit firma.

//Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Flensborg
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Solution To Go ApS Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)