Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CV skabelon, "over the top" - vejledning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg er nyuddannet Cand.Merc i international marketing og business, jeg har egentlig et job som er udfordrende, som projekct manager graduate, problemet er bare at det er i Stockholm, Sverige, et sted jeg virkelig ikke er faldet godt til, og hvor jeg er ked af det når jeg kommer hjem fra arbejde om aftenen, og egentlig bare savner Danmark helt vildt, en udfordring jeg på ingen måde synes kan opvejes med en god løn, også set i betragtning af, at jeg trods alt har +40 år tilbage på arbejdsmarkedet!
Jeg overvejer derfor at søge nyt arbejde, og søger derfor vejledning omkring CV og et layout som er over the top. Den skabelon jeg bruger nu er meget "mainstream", hvorfor jeg kan være bange for den let forsvinder i mængden (ret mig hvis jeg tager fejl). 

Vejledning, gode råd og skabeloner som er "over the top" og som lige har det ekstra som der kræves for at skille sig ud blandt de mange andre CV, modtages med kyshånd. Jeg ved der er mange ledere ol. herinde som helt sikkert har set en del CV layouts gennem tiden, og som samtidig er villig til at dele ud af deres erfaringer, omkring CV der virkelig har bidt sig fast i hukommelsen! 

Kom glad, og på forhånd tak! 

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er først og fremmest at CV er nemt og overskueligt at gå til.

Kan man ikke finde de rette oplysninger, så er den rekrutteringsansvarlige hurtigt videre til den næste.

Find inspiration til det gode CV her: http://jobfisk.dk/jobsogning/artikler-om-jobsogning/1281-hvordan-skriver-jeg-det-perfekte-cv

Når den del er på plads, så kan det være aktuelt at kigge på andre designs - men først der :-)

Held og lykke med jobsøgningen. Håber det hurtigt lykkedes dig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12650
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)