Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med webshoppen via. mobilen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har et problem med min webshop, som jeg for nyligt har oprettet på www.wix.com

Alt fungere og ser fint ud, men problemet er at hjemmesiden langt fra ser fin ud på mobilen.

Teksten flyder over det hele, og man kan næsten ikke se hvad der er hvad, selvom der står, det gerne skal fungere helt fint..

Nogle der ved hvad jeg skal/kan gøre, udover at kontakte dem?

//Shakir M. Shaker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desvære hvad man kan/burde forvente ved sådanne tjenester. Jeg har indtil videre ikke hørt om en hjemmeside bygget af et WYSIWYG program der ikke har voldsomme problemer når det kommer til mindre skærmstørelser, men fordi der er dele der er responsive så kan de reklamere med det.

Jeg tror desvære ikke bare lige der er en måde at fikse det på, udover at få en pro til at hjælpe dig med en anden løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shakir

Det er faktisk en af grundende til at jeg lærte at lave hjemmesider til at starte med. Hvis du er interesseret vil jeg meget gerne hjælpe dig med at få lavet en webshop med et andet system, så kan jeg sørger for at den måde er mobilvenlig i design og indlæsningtiden. Hvis du allerede har et design jeg kan bygge siden op på vil jeg tilbyde at gøre det for 1.800kr :)

Du kan kontakte mig på laura@nextdouble.dk

Mvh. Laura

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)