Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En funktionær stopper uden opsigelse

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:

Hvorfor denne "løftede pegefinger". Står der nogensteder at der er arbejde til efter februar?

Hvis der er deadline på opgaven til ultimo februar er det selvfølgelig et problem såfremt der sker en sådan reduktion af kapaciteten på nuværende tidspunkt.

jeg tror helt fredeligt bare det som påpeges er, at hvis man har et job med udløb x/xx så starter man jobsøgning ret kraftigt mens man er ansat

OM det  så kan bruges til at påvise man ikke er blevet psykisk syg af arbejdsmiljøet - nej de tror jeg ikke - og de få dage er ikke værd at slås med - men det er arbejdsgiverens afgørelse - Jeg ville ha betalt uanset - men andre vil tage en evt kamp - og resultatet kender vi ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig starter man jobsøgning inden udløbsdato. Det betyder bare ikke at din nuværende arbejdsgiver er en lømmel bare fordi at han ikke hsr flere opgaver til dig efter kontraktudløb.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leno

Jeg syntes faktisk hele tråden glemmer det aller vigtigste i denne sag og det er at finde ud af HVORFOR hun er blevet syg, ER kollegaen et røvhul og kører hende ned eller hvad sker der på den arbejdsplads du ejer, så der er styr på situationen og den ikke gentager sig, når du forhåbentlig er nødt til at ansætte en anden.

Det var det allerførste jeg ville hitte ud af hvis det var mig der havde ansvaret/ejede den arbejdsplads :)

//Kim

Fra lystrup, Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er glad for hende, hvorfor tager du så ikke og inviterer hende ind til dig og taler trivsel med hende. Se om du kan ændre de ting hun er ked af på arbejdspladsen, måske vil hun fortsætte når hun ser du tager hendes problemer alvorligt.

Evt. skal du finde ud af hvad problemet er under alle omstændigheder, så næste person ikke også løber væk.

Mvh. Lisbeth

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)