Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge i gammelt metal i feks pc´er?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Isaac, Jeg har flere års erfaring i den slags og kender markedet for ædelmetal + kunderne, processen har jeg i praksis foretaget flere gange, jeg er kemiingeniør af uddannelse og miljølovgivningen er mig kendt.

Hvis du kan skaffe skrottet og få skilt konnectorer fra på en rentabel måde, kan vi nok finde ud af et samarbejde

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os tage den privat, skriv til mig på bkonig@niblosus.net og forklar mig hvad du kan, nu har jeg nævnt hvad jeg kan.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Bkonig  hvorfor er du så hemmelighedsfuld at det skal tages privat?

Hvis det er guld fra kant konektorer kan du bare komme dem i saltsyre, så vil det opløse den underliggende kobber og dermed frigøre guldet som kan filtreres fra.  det samme kan gøres med visse typer af processerkrede.  Specialt de ældre keramiske processorer har et høj indhold af guld. 

 

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn at du intet ved om kemi er alene din sag, saltsyre kan ikke opløse kobber og der er nikkel mellem kobber og guld, hvis det er lavet ordentligt.

Jeg vil ikke beskrive processerne her fordi, der indgår nogle stoffer, der er farlige at omgås for ukyndige som dig, og jeg vil ikke efterfølgende drages til ansvar for de skader du har forvoldt.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :