Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB annonce - På 24 timer er der brugt 50% af budget som skal holde til 2/3?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Tak for dit svar. Det er en ting som jeg har været inde og tjekke. For blev bange for at jeg havde ramt den boks ved opsætningen. Men den står til standard levering og dermed ikke accelereret :D

Tak for hjælpen.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu må du ikke hugge hovedet af mig - men det erfaring jeg har med facebook annoncering så har man et budget og betaler kun hvis folk klikker på annoncerne. Hvis der så, af en eller anden grund, er flere end normal der klikker en dag så bliver du trukket for det, men de prøver så vidt muligt at jævne det ud. Men igen, hvis de viser x antal anoncer og forventer at kun y antal bliver klikket på (som normalt), men det så viser sig at det rent faktisk er x antal der bliver klikket på...

Point being - det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, det betyder ikke nødvendigvis at facebook prøver at snyde dig. Det kan være fordi at der lige pludseligt er højere interesse for dine annoncer og at facebook har rettet sig bedre ind på din optimale målgruppe.

MEN! - Kontakt facebook og spørg dem, herinde kan vi kun gætte os frem (især hvis du ikke vil give nogle oplysninger).

Til en sidste bemærkning - når man spørger et spørgsmål på et åbent forum så må man forvente svar der er mere og mindre gode, men bare det at der er nogle der forsøger at hjælpe dig fortjener en tak. Vi prøver jo bare at hjælpe dig så godt vi kan :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jane,

Du kan have helt ret i det du skriver med klik på annoncen osv. Den er dog sat til betaling pr visning og ikke klik. Indtilvidere har jeg betalt MEGET mere pr visning end tilsvarende annoncer. Lige nu er den på 2,15 kr pr VISNING og min seneste annonce var 0,15 kr pr visning. og den er kun når ud til få sammenlignet med mine andre annoncer med samme beløb. Der er noget helt galt.

Vil meget gerne kontakte Facebook men enten er jeg blind eller også oplyser de ingen steder hvor jeg kan kontakte dem henne?

Derfor spørger jeg herinde om der er nogen der ved hvor jeg kan få hjælp fra Facebook.

Med hensyn til spørgsmål og svar er jeg da helt enig og klar over at man skal være glad og taknemlig for folk der gerne vil hjælpe. Jeg synes da bestemt også der er skrevet tak til alle. Dog undrer jeg mig blot over at folk spørger mig om noget jeg har skrevet i hovedindlægget og når det er tekniske spørgsmål er det nu en gang rarest at få hjælp fra folk som har en ide om hvad de snakker om. Men det har som skrevet tidligere ikke for at være utaknemlig eller noget. :D

God aften og TAK for svarene.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

*JB*:

Du kan have helt ret i det du skriver med klik på annoncen osv. Den er dog sat til betaling pr visning og ikke klik. Indtilvidere har jeg betalt MEGET mere pr visning end tilsvarende annoncer. Lige nu er den på 2,15 kr pr VISNING og min seneste annonce var 0,15 kr pr visning. og den er kun når ud til få sammenlignet med mine andre annoncer med samme beløb. Der er noget helt galt.

Vil meget gerne kontakte Facebook men enten er jeg blind eller også oplyser de ingen steder hvor jeg kan kontakte dem henne?

Derfor spørger jeg herinde om der er nogen der ved hvor jeg kan få hjælp fra Facebook.

Hej *JB*

Jeg tror desværre ikke, at du får meget held i at kontakte Facebook omkring problemet. Du kan prøve at ændre din budstrategi til CPC i stedet for CPM - alternativ til daily unique reach for at teste.
Det er meget normalt, at der er forskel på priser, når du sammenligner forskellige kampagner. Netop derfor er det altid en god idé at teste løbende - f.eks. budstrategier, målgrupper, cta, billeder m.m. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

*JB*:
Undrer mig i den grad over at jeg får flere 1 stjerner på mine indlæg her??? Hvorfor skal de have det. Der er da intet dårligt i dem? 

Enig. Brugeren, der har kastet flere 1-stjerner efter dine indlæg i denne tråd, holder nu en pause fra stjernerne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Simon.

Det er da bestemt noget jeg burde overveje. Så kan det da ikke løbe helt løbsk ?? :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for hjælpen :D Synes slet ikke der burde være et stjerne system. Hvad bruges det til i virkeligheden? :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)