Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af modul til webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere læst dette ind http://m.amino.dk/forums/t/160829.aspx hvor der vejledes lidt om hvad andre anbefaler af webshop.
Det er ved at være et par år siden det er blevet skrevet, så jeg har valgt ikke at kommentere på det.
Jeg har tidligere skrevet, at jeg er 'strandet' i min opsætning af PRESTASHOP - syntes personligt ikke at det hjælper mig i den simple og nemme retning, som så mange skriver om.
Min tanke er at de har installeret nogen plugins, som gør det mere simple, eller der er en guide et sted online.

Nogen som kan hjælpe med en eventuelt dansk guide til at komme i sving, da jeg for vildt har blod på tanden til at få mine varer på nettet :-) håber på en flink hjælpende hånd

Andi

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg bruger selv PreateShop. Kan du ikke præcisere hvad det er du mangler? 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo - det kan jeg helt sikkert! :-)

Så længe jeg arbejder på min shop, så vil jeg gerne have sat en temporary side op, hvor interesserede kan 'signup for newsletter' og deres lokke til med at få en discountcode på åbningsdagen.
Kan du fortælle hvordan jeg laver denne side?
Ligeledes skal jeg have sat en blog op sammen med, men jeg kan godt overleve at der går lidt tid med at lave den, for først at få sat mine produkter på siden, og sat mit GLS plugin op og modtagelse af dankort - hvilke to ting jeg også gerne vil have lidt ekspertise til :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi, 

Jeg tror valget af webshoppen - afhænger meget af hvilke krav du helt specifikt har til det. 

Skal du fx lave en til 50 produkter eller 5.000 produkter? Hvad er dine præsentations krav er - iforhold til landingpage, splittesting etc. 

Er det bare fuldstændigt basalt og småt, så kan du altid prøve WooCommerce, som er lidt nemmere at komme igang med. Jeg har lavet en begynder guide her

Good luck!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi 

Jeg har svært ved at anskue hvilke problemer du konkret møder i din opsætning. Høre fra flere at Prestashop kan være lidt tungt at danse med, med mindre man har den tekniske erfaringer og snilde. 

Hvis du har mod på at ligge en masse timer, men ikke har den store erfaring på forhånd, kunne du måske kigge imod WordPress / WooCommerce. Der findes i hvertfald også tonsvis af guides her til. 

Held og lykke :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)