Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan beregner man løn til sig selv når man har fået en investor på til sit projekt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i den fantastiske situation at jeg har fået en investor på til mit projekt. Investoren spørger om jeg har tænkt på løn til mig selv, men det har jeg ikke. Har altid syntes det var lidt pinligt at spørge om, og har altid været villig til at arbejde gratis - synes investeringen er nok i sig selv, men kan selvfølgelig godt se man skal betale sin husleje.

Men nu han bringer det på bane så vil jeg selvfølgelig tage det med i beregningen. Mit eget bud ville være at gå i dialog med investoren.

Mit spørgsmål er: Hvordan beregner man løn til sig selv? 

Dbh.

mark

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ingen regel for. Det er klart at man kan vælge at sige at arbejder man fuld tid så skal en løn vel hedde rundt 30.000 mindst per måned men der er ingen regel

Du skal også være klar over, at hvis ikke du HAR sikkerhed for investeringen, så vil netop løn ofte være noget en investor ikke er vild med. Investor ser langt hellere modellen hvor du selv investerer - nemlig som minímum din egen arbejdskraft, men er investor med på at du trække løn via hans penge, så overvej 38-35.000 kr som start 

se også http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)