Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler og priser for domæner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har nogle domæner, som jeg ønsker at reservere til min kommende hjemmeside. Jeg er total novice på dette område og ville derfor høre om hvordan man så gør.

 Har været på forskellige sider hvor de har en årsafgift er dette det eneste som skal betales? Jeg ønsker faktisk bare domænet i første omgang, da der er nogle måneder før jeg kan have en side klar. Og kan man bestille flere domæner på én gang?

Det kan godt være at spørgsmålene virker en smule "banale" eller "åndsvage", men jeg er simpelthen fuldstændig grøn og håber I kan bære over med migWink

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan bestille dine domæner her, hvor et .dk domæne koster 79,- inkl. moms (og det dækker også første års gebyr)

http://www.gratisdns.dk/?side=dkwhoislookup

Dernæst afregner du direkte med DK-Hostmaster.dk, som administrerer det danske domæne. Det årlige gebyr de opkræver pr. .DK domæne er p.t. 45 kroner. (andre domæner har andre priser)

Du kan sagtens bestille flere domæner.

Hans

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Så det er den bedste side? Og det er ikke bare en som ripper mit konto når jeg har tastet mit info:-) Jeg synes bare lige den så lidt hjemmestrikket ud, men ok.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok. Så det er den bedste side? Og det er ikke bare en som ripper min konto når jeg har tastet mit info:-) Jeg synes bare lige den så lidt hjemmestrikket ud, men ok.

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rafael Hannisdal:

Ok. Så det er den bedste side? Og det er ikke bare en som ripper min konto når jeg har tastet mit info:-) Jeg synes bare lige den så lidt hjemmestrikket ud, men ok.

 

Hvis du vil have et dk-domæne; ja, så er GratisDNS de bedste. Det er det samme produkt du køber alle andre steder, men det er blot billigst og hurtigst hos GratisDNS og ja, så får du også gratis DNS med i købet :)

Hvis du skal købe flere domæner i samme omgang, så kan det selvfølgelig også lade sig gøre. GratisDNS's system er bare lidt ufleksibelt på det område, da du kun kan bestille ét domæne af gangen. Men så må du bare bestille ét af gangen.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rafael Hannisdal:
Og det er ikke bare en som ripper min konto når jeg har tastet mit info


Nej og i så fald ville jeg nok ikke anbefale dig siden Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan ligeledes anbefale siden, jeg har efterhåden over 30 domæner der og har absolut kun gode erfaringer med dem. Alternativt kan jeg anbafale webglobe.dk - men hvis du bare vil reservere domæner, eller du selv står for hosting er GratisDNS ganske fint..

Godt nytår Wink

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Poulsen:

Hvis du skal købe flere domæner i samme omgang, så kan det selvfølgelig også lade sig gøre. GratisDNS's system er bare lidt ufleksibelt på det område, da du kun kan bestille ét domæne af gangen. Men så må du bare bestille ét af gangen.

Arr.. Det kan du sagtens :O) https://ssl.gratisdns.dk/quickorder/

Men har selv forsøgt at bruge den, men når man ikke er vildt teknisk er den ikke nemt. Brugte dandomain.dk tilsidst da deres var nemmere at bruge.

mvh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)