Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det rigtige sted at få oprettet sin webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er fuld igang med min webshopwww.wix.com, fordi det er så utrolig let og brugervenligt. 

Men jeg ville bare lige hører om nogle herinde havde nogle erfaringer eller lign. med Wix

Desuden ser det heller ikke ud til man får en gratis mail adresse, hvor kan I anbefale et få lavet en? 

Tak på forhånd

Shakir M. Shaker 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har gennem tiden anbefalet mange forskellige shop løsninger, men jeg har endnu til gode at havne i en situation hvor jeg ville anbefale nogen af benytte Wix, det betyder selvfølgelig ikke at der ikke er situationer hvor det kan være et godt valg - jeg mangler nu endnu bare at komme i den situation Wink.

Ingen tvivl om at det er utroligt let og brugervenligt, men du bliver meget hurtigt låst og begrænset i dine muligheder - som f.eks med en manglende mail.

Du kan altid få en gratis mail konto hos Google - en professional mail kan du få for meget små penge hos både DanDomain og Unoeuro (og mange andre steder) - det koster vist ikke mere end 10-20 kroner pr måned, så det burde være til at overskue.

//Morten

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Morten. Mange tak for dit svar!

Kan jeg lave en professionel mail, ved stadig at oprette min webshop hos wix?  

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ShakirM.Shaker:
Kan jeg lave en professionel mail, ved stadig at oprette min webshop hos wix?  

Joh, det skulle der vel egentlig ikke være noget i vejen for

//Morten

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ville helst klart anbefale Shopify. Det er den største hosted webshop løsning på verdensplan og ligeså nemt og hurtigt at komme igang med som Wix, dog langt mere professionelt. 

Ang. mail adresse så bør du købe dit eget domæne hvorefter du fx kan bruge google gmail til at have en mail for ca. 2 dollar om måneden tror jeg det er :)

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor henne?

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey tak for dit svar. 

Hvor kan jeg købe et domæne til min mail adresse henne? 

Shakir M. Shaker 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jacobsen:
x kan bruge google gmail til at have en mail for ca. 2 dollar om måneden tror jeg det er :)

Det kan du jo købe et helt hotel for og lave lige hvad du vil af webshop, mail osv osv

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shakir

Hvis prisen er det vigtigste for dig, så er Wix sikkert et fint valg :) 

Har du overvejet andre løsninger, hvor du selv tager ejerskabet og øger de fremtidige muligheder? Af andre løsninger finders der Open Source CMS´er som WooCommerce, Prestashop, eller Magento. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Morten nævner så har han tilgode at anbefale Wix, jeg tror hvis du vil i gang med noget seriøst på længere sigt kunne du kigge på løsninger som

Shopify, Tictail begge løsningerne er udenlandske.

En dansk løsning som er rigtig brugvenlig er http://www.weebio.dk/  her får du Dansk Support, Danske Templates og du slipper for transaktions udgifter mv. 


Vi har en rigtig god og simpel template editor, hvor du har mulighed for at tilpasse din template.  Der er dog ikke drag and drop som wix, Men du kan flytte og justere de fleste elementer mv.  Jeg beklager at den template vi bruger i videon ikke er så fed men du kan få en ide om hvordan om det virker. 

Jeg kender ikke nogen anden dansk løsning du kan gøre det her på.

Vi har flere end 50 designs/templates du kan se her http;//www.weebio.dk/themes/all

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)