Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type moms registrering skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have momsregistreret min enkeltmands virksomhed, men da jeg ikke sælger ret meget her i Danmark er jeg i tvivl om hvilken type registrering jeg skal vælge.

Jeg sælger fra Danmark.., eller dvs at jeg sender små varepartier til et lager i storbritannien og derfra sender lager personalet det viderer til forbrugerne når jeg giver besked om at nu har jeg et salg. Jeg sælger fra dette lager til forbrugere i hele Europa men hovedsagligt forbrugere i storbritannien. I sjældne tilfælde benytter jeg også et lager i Tyskland og også herfra salg til hele Europa.

Skal jeg bare lave en helt almindelig moms registrering, for man kan vel godt som dansk virksomhed også sælge til udlandet, ik?

Hvad med moms registrerings typer som (Fjernsalg) (Udelukkende export) (omvendt betalingspligt) ? Jeg har vedhæftet et billede med de valg muligheder jeg fik på virk.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du sender fra DK og ud - men også til øvrige hele Europa vel inkl DK så ligner det alm moms under 55 mio - OM det så ikke er ret kompliceret at sende først fra DK til UK og så fra UK lager videre ud har du givet selv regnet på - det lyder fint nok hvis du kan spare ved at sende samlet + har meget handel til UK

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)