Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode renter gives - lån søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et lån på 15000kr til opstart og indkøb at værktøj i mit firma hotel/erhvervs service,jeg kan dvs ik låne i banken,hvis nogle vil låne mig 15000 i firmaet vil jeg betale 8000kr i renter og mdr beløb er 2000 el der over.
Mvh martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det er simpelthen useriøst det du skriver, hvem vil betale mere end 50 % i rente for et lån. det kan da få det billigere ved at tage en kviklån.

Tilmeldt 4. Jan 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg dvs ik da jeg pt er på kontanthjælp så åbenbart kender du ik regler for at låne sådan nogle steder

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

 

Det er simpelthen useriøst det du skriver, hvem vil betale mere end 50 % i rente for et lån. det kan da få det billigere ved at tage en kviklån.

enig med mindre lånet skal gives til et nyt IVS f.eks. for der vil kviklån mig bekendt ikke rode med lån og underskrift af selvskyldner kaution osv.

I øvrigt farligt at skulle starte en hotel service med at låne 15.000 kr - Jeg råder til at vente og få sparet/tjent 15.000 kr - natarbejde alt muligt andet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Martin, 

Jeg vil klart anbefale dig, at kigge på Lendino, da dette site har en rigtig fin service hvor du kan låne direkte mellem andre. Det kaldes også P2P lån og det står for pier-to-pier lån. Alternativt kan man jo gå på nettet og ansøge om et lån online men ofte kan det slet ikke svare sig, da renterne kan være meget høje på online forbrugslån.

Det kan dog være en fordel, at gå i banken først og få deres vurdering af ens økonomi og renteniveau før man ansøger om lån noget sted. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)