Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg pause de andre annoncer, for at min nye annonce bliver vist?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står for at styre AdWords for en virksomhed, men jeg er forholdsvist ny i at styre så store kampagner, og støder derfor på nogle spørgsmål. Jeg sidder med en annoncegruppe for et produkt, og her er der oprettet fire annoncetekster til. Dog er der ingen call to action i dem, og jeg har derfor oprettet en ny, for at se, hvordan den performer ift. dem uden call to action. Meningen er, at der skal downloades en brochure. Den har nu været oppe i et par dage, men er ikke blevet vist endnu - er det fordi, at jeg skal pause mine andre annoncer for at få den vist? 

Der er i alt fem annoncer nu.

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Fra  CNH Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek om du har sat annonce indstillinger til "roter på ubestemt tid"

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var den ikke sat til, men jeg fandt fejlen. Jeg kiggede på data fra sidste måned, før jeg havde oprettet annoncen. Doh! Men der var da 100% konverteringsrate på den nye - havde dog kun fået et klik, så det er ret tidligt at begynde at tolke på ;-)

Jeg har et til spørgsmål - mht. kvalitetsscore. Er det rigtigt forstået, at hvis links har en lav kvalitetsscore, så bør jeg pause dem? Har overtaget styringen for en AdWords-konto med over 1000 søgeord, så det er lidt indviklet her i starten, men jeg vil rigtigt gerne optimere den så meget som muligt. Sidder lige nu og roder med en annoncegruppe, hvor der er 6 aktive søgeord. 4 søgeord har en kvalitetsscore på 3/10, et på 5/10 og et på 6/10. Bør jeg pause dem på 3/10? Har læst mig frem til, at hvis man har en kvalitetsscore på under 6, så bør man pause søgeordene, da de kan skade de andre søgeord, som egentlig har en okay kvalitetsscore.

Hvad kan der gøres for at optimere kvalitetsscoren? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)