Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig på Flexjob..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg henvender mig i dette forum, da jeg håber nogen måske kan belyse nogle spørgsmål jeg tumler med. Og har gjort efterhånden en tid.

Da jeg grundet en alvorligt ødelagt ryg, med bla 5 discos prolabser, er jeg her for godt 1,5 år siden blevet tilkendt flexordning. " Den nye ordning" Hvilket jeg for så vidt er godt tilfreds med, når nu min situation er, som den nu er.

Jeg har været ved lidt forskellige virksomheder. Som jo da alle har været synligt glade for mig og min indsats. Og selv har jeg såmænd også været godt tilfreds med disse steder.

Desværre må jeg sande og erkende, som tiden er gået. At min situation fortsat bliver værere, og har af den grund måtte stoppe og er nu sygemeldt.

Det ligger mig meget på sinde at finde sted og job, som jeg vil kunne holde til, og jo bla kunne opretholde den tilfredshed der er i, stadigt at tjene bare lidt penge selv.

Jeg har i over 30 år, sideløbende mine job, været meget indvoldveret i musik i min fritid. Hvor jeg alene, som i diverse band, har brugt utallige timer til privatfest, som på scenen.

Nu er ideen om evt at kunne finde glæde og tilfredshed på job fronten sået.

Og her dukker mit spørgsmål op.

Er der nogen der har viden og erfaring omkring det at blive selvstændig. For mit vedkommende med guitar undervisning. For så at kunne ansætte mig selv i en flexordning?

Kan nogen fortælle mig om dette er en mulighed? Er det overhovedet tilladt? Og hvis nogen skulle ligge inde med viden og erfaring på dette. Hvordan sætter man det så igang.

Hvilken proces skal man lægge ud med, og til hvem og hvor skal man henvende sig. for overhovedet at muliggøre dette?

Kort sagt. For sent, ved det godt. Kan det lade sig gøre, og hvad er procesdyren?

Ser meget frem til at høre nogle bud, og få opklaret hvor vidt denne ide er holdbar.

Da det for mig virkeligt ville være et vendepunkt og et positiv, set i forhold til min situation og fremtidige liv på arbejdsmarkedet.

På forhånd tak.
Mvh Hjalte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)