Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af ny hjemmeside - hvad synes I?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :)

Vi har efter lang tids hårdt arbejde lanceret vores nye hjemmeside www.oplevo.dk 

Derfor ville det være fantastisk, hvis i vil give mig noget feedback:

- Generelt hvad synes i?

- Er konceptet til at forstå, ud fra de informationer der står på hjemmesiden?

- Er hjemmesiden brugervenlig?  

- Er der noget, som vi kan tilføje for at hjemmesiden bliver bedre for dig?

På forhånd mange tak for Jeres hjælp! Sig endelig til, hvis der er noget, som vi kan hjælpe dig med! Vores team har kompetencer inden for Growth Hacking, Facebook Marketing, Google Adwords, SEO, Business Development, Design og Programmering. 

Jeg håber I vil hjælpe os med at blive klogere på det vi har bygget! :)

Mvh
Martin Nørgaard Klausen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret flot side, let og overskuelig.

Det fremgår ret klart hvad produktet er samt hvordan man effektuerer ens køb.

I mangler dog et favicon, og så kunne i måske, og kun måske, overveje nogle lidt mere professionelle medarbejderbilleder, men det er jo petitesser.

Held og lykke med projektet :)

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Ret flot side, let og overskuelig.

Det fremgår ret klart hvad produktet er samt hvordan man effektuerer ens køb.

I mangler dog et favicon, og så kunne i måske, og kun måske, overveje nogle lidt mere professionelle medarbejderbilleder, men det er jo petitesser.

Held og lykke med projektet :)



Mange tak for feedbacken! Det er helt klart nogle ting, som vi vil tage med videre! :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtig flot og er specielt vild med de gode billeder af de forskellige oplevelser.
Billederne loader måske en smule langsomt.

Jeg synes det er en skam at man inde på de forskellige oplevelser skal helt ned i bunden hvor det er lidt skjult for at kunne booke.
Personligt ville jeg have placeret en CTA knap lidt længere oppe f.eks. under overskriften "Book hos YouFly".

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden loader meget langsomt hos mig, du skal passe på med de store baggrundsbilleder og sliders.

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:

Jeg synes siden er rigtig flot og er specielt vild med de gode billeder af de forskellige oplevelser.
Billederne loader måske en smule langsomt.

Jeg synes det er en skam at man inde på de forskellige oplevelser skal helt ned i bunden hvor det er lidt skjult for at kunne booke.
Personligt ville jeg have placeret en CTA knap lidt længere oppe f.eks. under overskriften "Book hos YouFly".

Mange tak for feedbacken! Jeg ligger mærke til at du ikke ser knappen "Book oplevelsen her", hvilket betyder knappen ikke er tydelig nok for dig. For jeg er meget enig i at der skal være en CTA knap! ;) Igen mange tak jeg tager det med videre! :)


Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Kronholm:

Siden loader meget langsomt hos mig, du skal passe på med de store baggrundsbilleder og sliders.

Tak for feedbacken, det vil jeg tage med videre! :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nørgaard Klausen:

Mange tak for feedbacken! Jeg ligger mærke til at du ikke ser knappen "Book oplevelsen her", hvilket betyder knappen ikke er tydelig nok for dig. For jeg er meget enig i at der skal være en CTA knap! ;) Igen mange tak jeg tager det med videre! :)

Argh! Jeg kan se den er "godt gemt" bag cookie baren som jeg var for doven til at fjerne :-) 


Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Toxvig:

Martin Nørgaard Klausen:

Mange tak for feedbacken! Jeg ligger mærke til at du ikke ser knappen "Book oplevelsen her", hvilket betyder knappen ikke er tydelig nok for dig. For jeg er meget enig i at der skal være en CTA knap! ;) Igen mange tak jeg tager det med videre! :)

Argh! Jeg kan se den er "godt gemt" bag cookie baren som jeg var for doven til at fjerne :-) 

Ahh ja jeg kan da godt se at cookie baren dækker knappen, hvis ikke man får den fjernet! Tak for feedbacken! Har du og jer andre et forslag til, hvordan cookie baren skal se ud? Burde den være stor og træls, så man vil fjerne den med det samme eller bør den være mere diskret, så man ikke får folk til at smutte med det samme? Eller er den fin nok som den er nu? 

Fra Herning
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men i skal hvert fald have tak for feedbacken alle sammen! :) Det var brugbart, er der flere der har noget feedback, skal i endelig ikke holde jer tilbage! :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)