Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad virker og hvad virker ikke?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Vi har lige åbnet vores shop http://mrwear.dk - det eneste vi mangler er omkring 50 produkter som skal oprettes og nye produktbilleder. Vi kunne godt tænke os alt den feedback i har, og det er lige fra de vigtige ting til den mindste lille detalje i synes der driller.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det virker som en overskuelig side at finde rundt i.

Det er lidt forstyrrende, at Tommy Hilfiger Trøje knappen ikke flugter med de andre. Problemet er, at når en varer er på tilbud hos WooCommerce, så rykker det hele nedad, og så flugter ens knapper pludselig ikke. Evt. kan I overveje, om tilbudsvarer skal vise for sig selv på forsiden, så kommer de i det mindste til at flugte. Ser selvfølgelig mærkeligt ud, hvis I kun har et produkt på tilbud. En længere produkttitel skaber samme problem, se f.eks. under perfume.

Jeg formoder, at I senere hen skal i gang med at skrive produkttekster til det hele, da det både vil gøre Google og jeres besøgende glade.

I kan overveje, om I skal købe et SSL certifikat og anvende det på hele siden. Det er der flere, der er begyndt at gøre, når vi snakker om webshops. Selve betalingen er nok ikke et problem, da den gør igennem en betalingsgateway. Men det kan skabe noget troværdighed til selve siden. I kan da i hvert fald overveje det.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot webshop! Designet er simpelt og overskueligt uden at blive for kedeligt.
Gode produktsider og checkoutflow.

De små knapper med "vælg variant" på forsiden/kategorisiderne har efter min mening lidt for lidt padding i toppen, men det er jo en mindre detalje :-)
Jeg undrede mig desuden over hvorfor der hverken var et aktivt link i Trustpilot stjernerne i header og footer.

Desuden kan jeg ikke se noget SSL certifikat ved kassen hvor jeg skal indtaste kortoplysninger, hvilket ville skræmme mig væk fra siden.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tillykke med åbningen af Jeres webshop.

Hvis I ikke allerede har gjort det, så få oprettet Jeres side i Google webmaster tools, og få siden og undersiderne indekseret. (husk at oprette siden 2 gange i webmaster tools, med www, og uden www - vælg så uden www som den foretrukne side).

I skal også være velkommen til, at oprette Jeres webshop her: http://findenwebshop.dk/#!/

Go vind til Jeres webshop

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback allesammen - den med at tilføj til kurv hopper ned på næste side er svær at løse synes jeg. Har oprettet begge sider og valgt den uden www som foretrukne, da siden kører på den. Er der mere feedback derude, har lavet forsiden lidt om, så hører også gerne kritik på den?

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert design.

Der er dog nogle få ting, jeg undrer mig over.

1. Hvorfor have en "vælg en mulighed", når der automatisk bliver valgt et størrelse - tilsyneladende tilfældigt.

2. Der er nogle billeder, der er meget utydelige. - Eksempelvis den blå Ralph Lauren skjorte.

3. Jeg kan først se, hvad det koster at få sendt varen, når jeg har lagt den i kurven. - Det burde være noget af det første, man ser.

En sidste ting, der irriterer mig, er, at nogle af produktbillederne tilsyneladende ikke er taget af jer. Kigger man på Trøje-afdelingen, kan man se ni forskellige trøjer, hvor kun det ene billede er anderledes end de andre. - Det giver mig et indtryk af, at I ikke har haft produktet i hånden selv.

Håber, det kan bruges til noget :)

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil! Først og fremmest tak for responsen, den er værdsat!

1. Den er sat til at stå på den mindste størrelse som er på lager, men kan da godt være det virker underligt.

2. Nogle af varene kommer først i næste uge og derfor er billederne midlertidige billeder fra leverandøren.

3. Det kan du have ret i! Tror jeg vil en top-bar med fragtpriser, leveringstid og mail til kunderservice

Det kan i hvert fald bruges - tak for din tid.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed shop - tillykke med den :-D

Jeg ville lave en "om os"-side og ændre 2015 til 2016 i bunden. Linket til "Armbåndsure" i bunden linker desværre forkert.


Som tidligere nævnt må SSL næsten være et must. 

7.dk - Hele Danmarks guide til spil på nettet
                
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris! Jeg har rettet linket og SSL er kommet på to-do listen.

Mange tak :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)