Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger APP-programmør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har nu længe gået med idéen om en app som jeg synes er rigtig god.

Jeg har nu endelig besluttet mig for at gøre alvor af det. Jeg har ingen programmerings erfaring selv.

Appen er forholdvis kompliceret at programmere (kunne jeg forestille mig) og søger derfor en med en rimelig erfaring.

Jeg vil ikke afsløre for meget om appen her, men vil tage den på tomandshånd, hvis nogen dukker op.

Vi finder selvfølgelig en god løsning på enten kontantbetaling, eller eventuelt fremtidigt partnerskab.

BH.

Fra Svendborg
Tilmeldt 10. Aug 15
Indlæg ialt: 36
Fra  Web Content Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BH,

Jeg har sendt dig en besked.

Rigtig god dag!

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du får nok vanskeligt ved at finde en partner, hvis du ikke vil fortælle lidt om din idé - det er ligesom forudsætningen for at der er nogle der vil gå ind i arbejdet.

Og når det kommer til din idé, så skal du ikke være så nervøs for at den bliver "stjålet" - den dag du får succes, så bliver den det helt sikkert, indtil da er det blot en god idé blandt en meget stor mængde gode ideer, så dem der evt ville stjæle den, har rigeligt at tage af i forvejen.

Hvis du derimod er frisk på at betale for at få din app udviklet, så giver det sig selv at du jo ikke behøver at fortælle om den her, og os der lever af at udvikle apps for folk, vi stjæler ikke ideerne (det kan vi jo ikke leve af Wink ).

Anyway - hvis du har brug for nogle andre øjne på dit projekt, og evt et tilbud/overslag på hvad det vil koste, så skal du være velkommen til at tage fat i mig - enten på mail på mhn@mhn-consulting.com eller på min telefon 30531351

//Morten

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Jeg kan på det varmeste anbefale Tue Bech og drengene fra IT Works

De er konkurrencedygtige på prisen, fleksible og ikke mindst knald hammer dygitge

Tue kan træffes på tlf 30304822

God dag

Stifter og partner i www.boligudland.dk

Fra Skive
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kontakter mig med en specifikation af App´en, kan jeg hurtigt vende tilbage med en ide om, hvad der kan lade sig gøre og hvad der ikke kan (under fuld fortrolighed selvfølgelig)

Hvis du ønsker kan jeg sende dig eksempler på, hvilke apps der tidligere er blevet udviklet i firmaet og lidt om hvad der er på tegnebrættet. 

Send mig en besked, så snakker vi videre om det :) 

Med venlig hilsen

Anette Herman

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)